Stalkkaukset!

maanantai 21. heinäkuuta 2014

Kukkuu!

Heipparallaa rakkaat lukijani. Oon jo ollut  vähällä lopettaa koko blogin kun mulla ei ole koskaan mitään järkevää kirjotettavaa, mutta lupaan että kun tää kesä on ohi niin alan taas panostamaan 100% tähän.. Kun kesällä on kivempaa olla muualla kuin koneella niin blogien lukeminenkin on jäänyt nyt aika vähäiselle.. Kyllä mä ne kerran viikkoon yritän lukea mutta mulla on niin monta blogia mitä seuraan, niin en jaksa kommentoida mihinkään , joihinkin harvoihin kyllä! Mutta nyt ajattelin kuitenkin vähän päivittää teille pikasesti jonkunlaisia kuulumisia ees. 

Mähän kerroin tosta sotkusta mysteerin kanssa.. Ollaan saatu selvitettyä se ihan täysin ja yritetään yhdessä oloa vielä jos se onnistuis, tähän asti tää on mennyt paremmin kuin hyvin, mulla ei oo koskaan ollut tämmösiä fiiliksiä elämää ja tota ihmistä kohtaan! Toki meillä on nyt monta päivää mennyt ihan täydellisesti, niin en odotakkaan että koko loppuelämä menis tälleen samanlailla ilman minkäänlaisia riitoja tms. Mutta elän hetkessä, en jaksa stressata mistään tai muutenkaan, olenhan mä edelleen osastolla sh:n takia mutta mysteeri tukee mua kyllä! Se on lähes koko ajan ollut mun tukena paitsi tossa toi muutama viikko meni silleen, ettei oltu missään tekemisissä mutta sillekin on pätevät syyt. En jaksa harmitella mitään nyt. 

Mitä sitten noihin syömisiin tulee, jonkun aikaa mulla oli _TODELLA_ vaikeeta saada yhtään mitään syötyä ja sain koko ajan ''huutia'' siitä, että mun on vaan pakko! Mutta kuten tänään sanoin mysteerillekkin, että nyt kun on asiat hyvin niin tää syöminen on aivan erilaista, emmä siitä edelleenkään nauti mutta meen innolla syömään.. Mulla on nälkä ja haluan syödä oma-alotteisesti yms. Ehkä se on jo yks merkki parantumisen alkamisesta ;) PS: Mun paino on noussut huomattavasti täällä ollessa, että ehkä pääsen kohta kotiin. Toivon sitä jo niin kovasti nimittäin. Mysteeri käy joka päivä kylässä ja muutkin.

Eiköhän tässä ollut ne asiat mitä mulla on päällimmäisenä mielessä.. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)