Stalkkaukset!

perjantai 7. marraskuuta 2014

Pohdintaa kaikesta maan ja taivaan välillä

Bloggaisko jostain vai eikö bloggais, siinä vasta onkin pulma. Mulle on miljoonaan kertaan sanottu, että miksen mä bloggaa koskaan sillon kun mulla menee hyvin.. Vaan ainoastaan sillon kun mulla on jotain valitettavaa sydämellä niin bloggailen tiiviiseen tahtiin, mä koen ton silleen (kuten eilisessä postauksessakin jo kerroin), ettei mun arjessa oikeesti tapahdu mitään niin ihmeen hätkähdyttävää sillon kun mulla menee hyvin, että mistä mä voisin postailla :D Ennemmin kirjottelen noita angstauksia kun kerta on jotain ''mielenkiintoista'' kirjotettavaa. Syömisistä ja syömishäiriöstä on kerrottu niin paljon, ettei siitäkään ole mitään uutta kerrottavaa. Syön edelleen sillon tällön ''hyvin'' , kuulemma liian vähän ja väärin miten sattuu mutta syön kuitenkin. Liikkuminen on tullut tuplana takasin mitä ei oo ollut hetkeen mutta sekin on ihan hallussa kuitenkin ettei se lähe kädestä ainakaan toistaiseksi. Viime viikolla kun kävin lääkärissä kipeenä olemisen takia, niin lääkäri halus laittaa välittömästi viestiä ravitsemusterapeutille vaikka sanoin, ettei ole mitään aihetta sille.. Tällä viikolla sitten tuli ens kuun loppu puolelle aika sinne, en tiedä jaksanko mennä edes.. Saa nähdä! Voi olla, että tulee sellanen äkkisairastapaus, etten milläääään pysty menemään sinne :D (YLLÄTTÄVÄÄ SINÄNSÄ). 

Mitäs sitten, mun piti tosiaan viime viikolla kirjotella teille muutama toivepostaus, mutta ne oikeesti unohtu kun tossa oli mysteerin kanssa kaikkea mahdollista tappelua ja on edelleenkin koko ajan.. Viimeks tänään se soitti mulle ja haukku mut pystyy, millon mä oon tehnyt mitäkin väärin ja pistää mut tekemään kaikkea älytöntä todistaakseni että mä oon tosissani sen kanssa. Mutta nyt sanoin sille, että mulle riittää oikeesti! Vähän reilu kuukaus jouluun ja toi alottaa nyt ton pelleilyn, että koko perheen joulu ja suunnitelmat menee pilalle oikein huolella, mua vituttaa ihan suunnattomasti tää: IHAN SUUNNATTOMASTI SIIS!! Ollaan suunniteltu kaikki valmiiks, jopa mietitty ja haettu asuntoakin toiselta paikkakunnalta, mutta mä jouduin nolosti soittamaan asunnonvälittäjälle ettei me mennäkkään kattomaan sitä asuntoa ollenkaan taikka muuteta yhtään mihinkään! Korkeintaan mysteeri muuttaa yksinään johonkin hyvinkin pian!! Tästä mysteeristä tekis mieli niin paljon kirjotella ja vaikka kuinka paljon, mutta en halua että saan siitäkin syyt niskoilleni koska oon ihan 100% varma, että mysteeri käy sillon tällön stalkkailemassa tätä mun blogiani oonko puhunut siitä jotain ihmeellistä yms :D! 

Mä seurustelin joskus monta vuotta sitten narsistisen miehen kanssa useamman vuoden avoliitossa ja mysteeristä on nyt paljastunut niin paljon noita samanlaisia piirteitä ja mitä enemmän mä oon sen kanssa, sitä enemmän siitä ihmisestä paljastuu tota narsistista luonnetta. Mua oikein pelottaa ihan tajuttomasti se, että ihminen joka oli parisuhteen alussa maailman ihanin ihminen on muuttunut muutamassa vuodessa täydeksi hirviöksi.. Oonko mä tehnyt tosta ihmisestä oikeesti tollasen? Olen puhunut mysteerin kanssa todella paljon noista narsistisista piirteistä, hän kuulemma itsekin huomaa sen (ainakin sanoo niin) myös ja yrittää miljoonia kertoja tehä asialle jotain, mutta ei vaan tee sille oikeesti  yhtään mitään.. Viimeks tänään sanoin mysteerille, että sen pitäis oikeesti käydä puhumassa jonkun kanssa noista sen vainoharhoistaan koska ei tästä tuu yhtään mitään enään. Ja lisään tähän vielä ihan selvennykseks anonyymeille varsinkin, että kumpikaan meistä (minä tai mysteeri) ei käytä mitään huumeita tms, mistä noi vainoharhat saattais johtua normaalisti :) 

Jos jollain on samanlaisia kokemuksia miehen tai naisen kanssa tommosesta kuin mulla, niin olis kiva jos kertoisit oman kokemuksen. Sähköpostia voi laittaa mulle jos haluaa yksityisesti jutella asiasta. 

XOXO: Nansku

7 kommenttia:

  1. No oisin vaan sanonut,että tuskinpa kaikki nyt on mysteerin syytä pelkästään näytät häntä haukkuvan joka asiasta ja itse et ole syyllinen mihinkään tietenkään:) entäpä,jos sinä olet se narsisti?*stalkaavan* toikin aika naurettavaa kun itse kirjoittaa nettiin julkisesti blogia kyllä nauratta välillä nää sun juttusi.PISTE! J LEVITTELEE SITÄ YMPÄRIINSÄ NETTIÄ.mä aina vaan hämmästyn lisää näistä sun jutuistasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan vaikuttaa siltä ,että pistän kaiken mysteerin syyksi tms. Mutta oon aikasemmin sanonut jo että tässä suhteessa on niin paljon kaikkea, mitä kukaan tätä blogia seuraavista ihmisistä tai muistakaan ulkopuolisista ei tiedä yhtään mitään. Voi olla myös hyvin mahdollista, että olen itse narsisti mistä sitäkään tietää kun et tunne mua sen enempää kuin tän blogin kautta :)? Toisaalta onko sillä niinkään väliä mikä mä olen tai en ole? Eikä tätä blogia ole mikään pakko seurata jos on naurettavaa tai jotenkin hämmästyttävää kaikki mitä kirjottelen tänne yms.

      Mitä mä olen levitellyt ympäri nettiä, tuo meni vähän ohi nyt? :D

      Poista
  2. Aika tavalla kuulostaa et sulla on kertomasi perusteella sama kaava: päästät lähelles narsisteja ja sit itket niiden perään ku ne lähtee ku oli niissä kuitenkin jotain hyviä puolia. Ja sit palaatte yhteen ja sit kaikki on taas paskaa. Suosittelen oikeesti terapiaa ton asian yhteen! En ymmärrä miten sokea ite oot tälle kaikelle mut ku luen tätä sun blogia ni mulla on oikeesti koko ajan suu apposen auki enkä voi kuin ihmetellä miten pihalla oot...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokaisessa ihmisessä on jotain hyviä puolia vaikka ne oliskin ihan paskoja pohjimmiltaan ja tota sinä tai kukaan muukaan ei pysty kieltämään :D Jokaisessa _OIKEASTI_ on jotain hyviä puolia toisissa enemmän ja toisissa vähemmän..

      Narsisteissa on se ''hyvää'' että ne osaa manipuloida ihmisiä niiiiin hyvin, että sellanen ihminen joka ei ole kokenut sitä elämää narsistin kanssa ei osaa ollenkaan sanoa tohon juuta eikä jaata.

      Mitä terapia auttais paskaan parisuhteeseen? :)

      Poista
    2. Ootpas passiivis-aggressiivinen. Aluksi itket näissä merkinnöissä sun paskoja parisuhteita mut sitten kommenteissa kaikki onkin ihanaa ja sulla ei oo mitään hätää. Eka niin aikuismaisesti analysoit asioita ja sit kommentteihin laitat ":))))))))"-piilovittuilua niille harvoille, jotka tätä samaa toistoa jaksaa enää lukea.

      Terapia auttaa siinä, ettet päästä itseäsi enää manipuloinnin uhriksi ja hae lähellesi näitä narsisteja.

      Poista
    3. Passiivis-aggressiivinen? :D Aijaa, kiitos tästä! Joo on mun suhteet ollut paskoja, mutta ei mulla ole siltikään mitään hätää.. Tosiaan itse olen valinnut sen, että olenko mä paskassa suhteessa vai en.. Ja mitä teen jne, jokainen tekee itse omat valintansa, eikä niihin oikein kukaan pysty vaikuttamaan paitsi manipuloimalla! Mutta mä en ole niin kauheen helposti manipuloitava ihminen, että jos joku anonyymi täällä blogissa selittelee mulle miten mun pitää lopettaa tää suhde, keskittyä kaikkeen muuhun ja plaaplaaplaa, niin en usko että tulen sitä tekemään ollenkaan.. Ja jos satun sen tekemään, niin teen sen täysin omasta tahdostani, enkä sen takia että mua on joku käskenyt tekemään niin.

      Terapiassa mä tosiaan käyn monta kertaa viikossa mm: sen takia, että olen ollut narsistin uhrina, tai olen edelleen miten sen nyt sitten kukin haluaa ottaa joka ei tiedä mun parisuhteestani muutakuin sen PIENEN murto-osan mitä olen täällä blogissa siitä kertonut, toki näiden kertomien perusteella voi päätellä vaikka minkälaisia päätöksiä jos omaa oikein ihanan vilkkaan mielikuvituksen ;)

      Tarkoitukseni ei ole piilovittuilla/vittuilla millään tavalla kommenteissa, postauksissa tai missään muissakaan.. Jos nää mun kommentit ottaa vittuiluna niin pitää sitten vähän mennä itseen ja miettiä, että miksi mä vittuilisin esimerkiksi? Onko mulla jonkunlaista syytä siihen?

      Ja kyllähän tätä samaa paskaa toistoa jaksaa päivittäinkin muutama sata ihmistä käydä tosiaan lukemassa :D Toiset ei vaan halua tehdä blogin seuraamisesta mitään sen suurempaa numeroa, niinkuin en itsekään välttämättä tekisi!

      Poista
  3. Minusta tuntuu että sä tahdot tehdä itsestäsi numeron tai onhan se nyt selvä kun haluat tänne nettiin kirjoitella ja että sun blogia voi kommentoida varmasti kiva saada näitä kommentteja kuin olla saamatta yhtään.Mulla särkee nyt vähän päätä harmittaa kun ei ole buranaa :( Ja kaikkihan nykyään tekee netissä itsestänsä numeron periaatteessa jakelee kuvia ja hyviä ajatuksia muille ihmisille ja kait se on ihan ookkkoooo jos pysyy homma lapasessa.Toivottavasti jakselet hyvin t:huolestunut lukija :)

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)