Stalkkaukset!

torstai 6. marraskuuta 2014

Me erottiin mysteerin kanssa lopullisesti, mä en jaksa enään tätä. En tiedä miten tuun selviämään tästä vai tuunko ollenkaan, en tiedä. En todellakaan tiedä! Anteeks blogihiljaisuus, mulla ei vaan ole yksinkertaisesti voimia kirjottaa yhtään mitään. En jaksa muutenkaan tehä mitään. Mysteerin mukaan tää kaikki on mun syytä, että mä olen hyväkskäyttävä kusipää, ja mun pitäis painua helvettiin. Siitä ihmisestä tuli yhtäkkiä todella kylmä mua kohtaan. Viimepäivät kun keskusteltiin niin se vaan huus mulle naamapunasena, miten paska ja säälittävä olen.. Tosin toi nyt oli jo tiedossa, ettei musta ole mihinkään mutta sattuu silti kuulla ihmiseltä jonka kuvitteli, että se rakastaa mua enemmän ku mitään (eilen se vielä sano niin mulle nimittäin). äääääh

Kaikista eniten mua ehkä ärsyttää nyt just se, ettei mulla ole enään ketään kaveria sen takia koska oon heittänyt kaikki mun ystävyyssuhteet menemään mysteerin takia ja keskityin parisuhteeseen, ihan paskaa.. Maailman paskinta ,ettei oo ketään ihmistä kenelle puhua tästä tai tunteistaan tms.. Ja se, että kerroin yhelle mun ''kaverille'' tai sellanen se ainakin joskus oli niin että erottiin mysteerin kanssa ihan tosissaan nyt ja se tokas vaan takasin, ''että niin varmaan.. Ootte tehny sen jonkun miljona kertaa jo niin tuskin nytkään tulee tapahtumaan mitään tollasta.'' Ja tokas perään, että miks mä otan nykyään vaan sillon yhteyttä kun mulla menee paskasti mysteerin kanssa.. NIIN, miksi?!! Siksi koska kun mulla menee hyvin mulla ei oo mitään asiaa kenellekkään paitsi mysteerille, eikä mulla oo periaatteessa aikaa edes keskittyä mihinkään muuhun kuin mysteeriin! 

XOXO: Nansku

1 kommentti:

  1. Hui minkä kuulosta tekstiä... Ymmärrän erittäin hyvin sun ystävän vitutuksen kun mulle on tehty toi ihan sama: sillon tullaan itkemään olkapäätä vasten ku menee huonosti mut sit tällä ihmisellä itellään ei oo aikaa auttaa mua mun murheiden kanssa koska se mies sitä ja tätä. Ei oo terve parisuhde sellanen et kaikki energia menee vaan siihen kumppaniin. En voi uskoa et näitä tekstejä kirjottaa aikuinen... Kuulostaa sellaista mitä tyttökaverit puhu joskus yläasteella. Et pitää alistua, mies saa huutaa ja syyllistää, pitää kestää se kaikki koska rakkaus. No news flash: ei sellanen oo oikeeta rakkautta. Sun tekstien perusteella toi mies on käyttäny sun naiiviutta ja anteeksantoa ihan säälimättömästi hyväkseen. Ja sun oman elämän kannalta nyt toivon todellakin et lakkaat altistamasta itteäs tollasille parisuhteille!!

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)