Stalkkaukset!

tiistai 28. lokakuuta 2014

Tekis mieli kirjotella niin paljon, ettei mitään järkeä mutta ei mulla ole mitään ihmeellistä kirjotettavaa muuta kuin tosta mysteeristä ja sen tempauksista, mutta en viitsi siitä niin kauheesti kaikkia ''yksityiskohtia'' kirjotella kun siihen liittyy niin paljon kaikkea mahdollista, ei siis mun ostaltani vaan mysteerin tempauksia todellakin! Yhen mun läheisen sukulaiseni kanssa tossa pohdittiin, että mikä ihme siinä on ettei ihminen pysty puhumaan asioista vaikka on aikuinen tai ainakin pitäis iän puolesta olla AIKUINEN, mutta ei todellakaan ole muuta kuin tosiaan sen iän puolesta. Surullista sinänsä, että oon ees mennyt tähän taas uudelleen.. Oon antanut kaikki vanhat syytökset anteeksi ja sitten lähtenyt rakentamaan puhtaalta pöydältä tätä juttua ja suunnitellut kaiken mahdollisen uudelleen ja alusta ,toi  mua ärsyttää kaikista eniten tässä suhteessa :D! Oikeesti, meillä on mysteerin kanssa siis yhteinen menneisyys ja sen takia kyseistä henkilöä nykyään kutsun häntä mysteeriksi! 

Muuten mulla menee todella hyvin syömistenkin kanssa tai ainakin kuvittelen niin. Toi liikkuminen on vähän lähtenyt käsistä taas :D Oon juossut itseni välikuoleman partaalle monia kertoja päivässä ja käynyt muutamilla ryhmäliikunta tunneillakin ja oon tykännyt niistä,aijon jatkossakin käydä.. Ärsyttää vaan että muilla ihmisillä on niin hiton hyvä kunto verrattuna muhun.. :D Tänään kun kävin vaa'alla niin 5kiloa lähteny painoa TAAS ja nyt mua alko pelottamaan ihan hulluna, että enkö mä osaakkaan oikeesti syödä niinku pitää :/ Vai mitä ihmettä tässä on tapahtumassa oikein. Toisaalta mulle tuli ihan hyvä fiilis tosta lähteneestä painosta, mutta pelko siitä että joudun taas osastolle pelleilyjen takia niin pakko vaan yrittää nyt syödä kunnolla.. 

Tänään oon hoitanut koko aamun ja päivän asioita ja nyt ajattelin hengähtää jäätelön ja leffan kanssa, nyt alkaa kadonneen viiden kilon metsästys... 

Mahtavaa, että mun lukijat on lisääntynyt ihan kauheen paljon, vaikka mä selittelen näitä suhdekiemuroita vaan ja valitan kaikesta :D Kiitos että jaksatte mua <3

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. no heissuli vei hei asiasta toiseen onko asulla sisruksaja jos on niin onko snkuja ja minkä ikäisiä on?oisibn voinut pyytää jätskille tai oisko sulla vinkkejä mistä löytäisin treffiseuraa itelleni?ihan kiva siilleen tä blogi toisaaltaan taas ikävä lukea ku tuntuu et oot aina surullinen vaan :( tai mitä mä oon lukenut niin sillein oon ymmärtänyt niinku siis sillein :( mutta hyvää elämää sulle toivottavasti olisit onnellisempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa ja kiitos paljon kommentistasi :) Olet oikeassa tosta, että kirjoitan lähinnä sillon kun olen surullinen ja mulla on pääkopassa kaikkea patoutumaa ja purkaan niitä tähän blogiin minkä kerkeän, kun en tiedä kenelle muullekkaan psykiatrin lisäksi puhuisin näistä. :( Mutta, mä yritän jatkossakin näitä onnellisiakin hetkiä jakaa teidän kanssanne, niin tulee vähän muutakin luettavaa kuin tota angstia :D

      Sisaruksia on kakssoissisko, eli täyttää 28vuotta ja pikkusisko joka on 19vuotias + yksi pikkuveli joka on 21 :) Kukaan ei asu enään kotosalla eli aikuisia ja pesästä lentäneitä ollaan kaikki :D PS: Kukaan noista ei ole sinkkuna enään, kakssoissisko on naimisissa ja 2 lapsen äiti, pikkuveli seurustellut useamman vuoden ja 19vuotias sisko asuu avoliitossa miehensä kanssa myöskin :p

      Mä en osaa tohon ''mistä löytäisin treffiseuraa'' kysymykseen oikein vastata mitään kun ei mun ole koskaan oikeestaan tarvinnut sitä hakemalla hakeakkaan ja oon sitä mieltä jos on oikeasti silleen, että haluaa nyt tässä ja heti sitä seuraa niin ei sitä tule löytymään.. Eli kannattaa antaa mennä ihan omalla painollaan vaan ja katella avoimesti ympärilleen! Mutta, esim baarista saattaa sen oikean löytää ;)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)