Stalkkaukset!

torstai 9. lokakuuta 2014

Kuule kun apuasi anelen

Eilinen meni ihan ok, vielä kaverin luona. Toki kävin himassa välissä mutta mysteeri oli töissä sillon. Yritin kattoa , että parantaako toi mies oikeesti _YHTÄÄN_ tapojaan sillä välin kun oon poissa ja antamassa hänelle sitä hengähdystaukoa. Aamulla vielä ajattelin, että hän on OIKEESTI vähän alkanut panostamaan tähän juttuun kun lupas, että voitais tänään keskustella koko homma läpi ihan perinpohjaisesti, lupas ennen töihin lähtöä tulla aikasemmin kotiin. Noooh mysteeri sitten soitteli tossa ennen 12, että oli aamulla niin unenpöpperössä että ei muistanut mainita siitä ja tästä ja tosta menosta?! Oh, justjoo! Noh sitten tossa kuuden aikaan iltapäivällä laitto viestiä, että on kotona viimeistään puolenyön aikaan.. Että se siitä panostamisesta ja kaikesta muusta muuttumisesta. . . Äääh, ku emmä pysty käsittämään, ennen tota mysteerin viestiä laitoin sille viestin että käy jos jutellaan huomennakin ja Mysteeri oikeesti VANNOTTI mulle, että tänään jutellaan ei huomenna..!! Emmä saatana vaan pysty ymmärtämään miehiä taas vittuakaan. Joo ei siinä, voidaan me huomennakin jutella mutta toi et on itse sanonut ja vannonut, että jutellaan tänään.. ääääääääwwww!! Ärsyttää muutenkin kun ollaan suunniteltu yhteinen joulu tottakai,  pitäs käydä molempien vanhemmilla ja sitten vaan  nauttia siitä rauhasta kotona. Mutta en tiedä oikeesti kestääkö mun pää siihen jouluun saakka, tässä on kuitenkin muutama kuukausi vielä kestettävänä. Mä haluaisin enemmän kuin mitään niin saada tän kokonaan ja kunnolla toimimaan ihan jatkuvasti, mutta en todellakaan tiedä mun ei varmaan pitäs vaan ajatella kaikkea niin hirveen negatiivisesti tms ... Eikä pitäs stressata päätään piloille, mä oon valvonut jonkun 3 yötä nyt ja tänään oli NIIIIIN huono olo heti aamusta johonkin iltapäivään asti, että olisin voinut oksentaa vaan kaikki susukseni pihalle,.. Yritin syödä, mutta se olo vaan paheni entisestään.. En tajua mistä se johtu :/ Kyllä se sit kuitenkin jossain vaiheessa helpotti ja nyt on taas ihan sellanen normaali ok olo. 

Laitoin tossa just vähän aikaa sitten pizzaa uuniin (tonnikala,ananas,aurajuusto,fetajuusto), tein itse pitkästä aikaa pohjaa myöten sen :D Ja kattelen tässä samalla toisenlaiset äidit sarjaa ruudusta,(kun en eilen muistanut katsoa sitä) tää on ihan ok ,mutta mun mielestä jotenki kuitenki todella tylsä, kyllä tätä nyt silleen kattelee :) Ehkä vähän liikaa kaikkea lässytystä ja turhaa diipadaapaa täynnä että sen takia niin pitkäveteinen jotenkin, oon kattonut myös kaikki ne teini äiti jaksot netistä jo ennakkoon (en muuten tajua mitä intoa on näyttää netissä ennakkoon kaikki kahdeksan jaksoa vaikka ne tulee myöhemmin tv:stä?!) Sekin on ihan jees, mutta jotenkin todella teennäinen siitä puskee läpi se, että ne teinit on käsketty sanomaan ja tekemään niin ja näin, ja sitten siinä on leikkailtu joka suunnasta niitä pätkiä ja ties mitä muuta :D Mun mielestä samanlaisen sarjan vois tehä ihan suorana lähetyksenä ja kattoa miten ne asiat ihan OIKEASTI menee ja kuka sanoo mitä oikeesti :D Toi on ihan tylsää, että ne on muokattuja ja tehtyjä. Huomenna tulee vain elämää, se on yleensä viikon kohokohta kuitenkin.. Sitä mä aina ootan todella paljon koska tykkään siitä ihan hulluna, mysteeri ei oikeen tajua tätä mun ''vain elämää-hulluutta'' :D Mutta ei sen tarvitsekkaan tajuta mun mielestä. Mysteeri on vähän sellanen ihminen joka ei kauheesti perusta mistään kokkiohjelmista, lauluohjelmista, tylsistä sarjoista, kuten salatuista elämistä, bb:stä tai mistään muusta tollasesta hömppäpömpästä :D Kyllä mysteeri aina sillon tällön katsoo mun kanssa jotain mitä mä haluan kattoa, mutta yleisemmin se on ''nääääh tylsää katotaan jotain muuta.'' Jos mysteeri sais valita tässä talossa katottais vaan urheilua, luonto-ohjelmia ja dokkareita ja mä pääsisin valittamaan sitä tylsyyttä!!!!

Mun netti on pätkinyt tänään jostain syystä todella paljon ja mua ärsyttää tää ihan suunnattomasti koska olis kiva kattoa netistä kaikkia ohjelmia, mutta pitää kokoajan päivitellä kaikkea ja laitella nettiä uudelleen ja pläääplääääplääää, kuinka rasittavaa voi oikeesti olla! :D Tää on taas tämmönen pienisuurijuttu joka saa mut ihan raivon partaalle välillä! Mutta ei mulla tässä nyt mitään sen kummempaa ole :) 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)