Stalkkaukset!

lauantai 25. lokakuuta 2014

Oon nyt tässä miettinyt muutaman päivän taas vaihteeksi tätä mun ja mysteerin suhdetta, että tuleeko tästä oikeesti yhtään mitään ja oon seuraillut mysteerin käyttäytymistä jo pidemmän aikaa. Tänään sitten laitoin sille aamulla, kun se oli lähtenyt töihin että "mä en koe enään olevani missään parisuhteessa kenenkään kanssa, koska sulle on kaverit tärkeitä 99.9% ja se 0.01% joka sulle jää menee siihen kun sä nukut yös mun kanssa.. Ei seksiä, ei puhumista, ei mitään mitä normaaliin parisuhteeseen ja arkeen kuuluu, lähet aamulla 7-8 aikaan töihin ja tuut joskus 2-4 aikaan yöllä kotiin, onko toi ihan normaalia oikeesti? (Sitten se valittaa, etten puhu sillon kun siihen on mahdollisuus ELI YÖLLÄ KUN HERÄÄN SIIHEN ,ETTÄ SE KÖNYÄÄ KOTIIN 2-4AIKAAN? MUA VARMAAN KIINNOSTAA KU KILO PASKAA JUTELLA SILLON KUN HERÄÄ KESKEN UNIEN!) Mä sain vastaukseks mysteeriltä tohon, että olen vainoharhanen ämmä, sekasin, en osaa kunnioittaa sen työntekoa tai vapaa-aikaa ollenkaan ,mulla on hyvin sairas tapa pilata toisen päivä (vaikka se ei ollut mun tarkotukseni vaan puhuin avoimesti siitä mitä tunnen) ja lopuks se läväytti että sillä on parempi olla ilman mua ja et on maailman paras viikonloppu tulossa, tehny viikonloppu suunnitelmatkin kertomatta mulle asioista yhtään mitään?! Torstai-iltana kysyin siltä niistä niin se sano, ettei oo tekemässä mitään että voi hyvin hengailla mun kanssa... Annoin sille kaks vaihtoehtoa tänään, että joko se sopii tän jutun nyt samantein ja puhuu asiat halkipoikki ja pinoon tai sit annetaan olla koko jutun ja se voi tulla hakemaan tavaransa SAMANTEIN.. Laitto takasin , että ei sillä oo aikaa nyt puhua yhtään mistää?! 

Mun on pakko lopettaa tää tai tehä jotain tälle vitun suhteelle, koska mun pää ei enään yksinkertaisesti kestä tätä.. Miksei toi ihminen voi mitään muuta kun joka kerta tämmösen tilanteen tullen haukkua mut pystyyn ja saada mut näyttämään paskalta? Mä en kestä sitä ikävää minkä toi ihminen tuo tullessaan jos heitän sen pihalle, enkä sitä kun se soittelee perään ja antaa taas olettaa että kaikki on hyvin, enkä sitäkään että mä joutuisin olemaan yksin... Jos mä jään tähän mä kärsin, jos lähen niin kärsin myös. en tiedä enään mistään mitään... 

Mä meen vetämään kännit nyt, hauskaa lauantain jatkoa kaikille.. 

XOXO: Nansku

3 kommenttia:

  1. Minkä ikäinen oot? Oon vasta alkanu lukeen sun blogia ja Se vaikuttaa kivalle.:)

    VastaaPoista
  2. No johan on kusipää mysteeri, tollanen kannattaa jättääkin, tulee vaan paha mieli kun ei toinen panosta suhteeseen yhtään.

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)