Stalkkaukset!

maanantai 27. lokakuuta 2014

Ei otsikkoa

Kaikki mun postaukset käsittelee nyt tätä samaa aihetta, mutta koittakaa kestää :D Mulle saa lähettää niitä postaustoiveita, ehkä hyvällä tuurilla jonkun niistä sitten voisin toteuttaakin jos tulee sellanen mielenkiintoinen aihe mistä voisin kirjotella. 

Mutta siihen samaiseen aiheeseen josta oon kirjottanut viime kuukaudet oikeestaan, eli mysteeri.. Meillä on edelleen nää välit ihan sekasin, olin jonkun 5h mun kaverin luona ja se ei ollut käynyt ees himassa sillä välillä eikä se ole edelleenkään tullut kotiin, tosin mua ei v*ttuakaan vois kiinnostaa vaikka se ei enään koskaan tulis kotiin. Alan olemaan nimittäin _TODELLA_ kypsä tohon touhuun, niin kypsä ettei mua jaksa edes yhtään kiinnostaa enään.. Mysteeri on laittanut mulle koko päivänä yhen viestin ja siinä taas pyyteli anteeks, että oli uimassa eilen eikä pystynyt soittamaan. Siis äijä ei oo ollut yötä kotona tai oikeestaan eilisaamun (vai toissa aamun, emmä muista edes yhtään mitään) jälkeen ja sitten se kehtaa sanoa tolleen :D Kait se on edelleen uimassa kun ei ole kuulunut mitään. Onneks mun päivä on huomenna niin tapahtumaa täynnä, etten kerkee ees ajattelemaan yhtään mitään ;) 

Mutta nyt hauskaa yötä kaikille <3

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)