Stalkkaukset!

perjantai 3. lokakuuta 2014

moi

Moikka kaikille. 
Oon kärsinyt kauheesta migreenistä pari päivää kait tää on kosta siitä kaikesta mitä oon stressannut tässä kaikesta mahdollisesta minkä kerennyt, ni nyt pääkin varottaa että pitäs vähän rauhottua taas. :S Mutta nyt oon ollu 2pv maailman loistavimmalla tuulella mitä voi vaan olla edes. 

Oon miettinyt mun terapeutin kanssa, että mulla olis kakssuuntanen mutta en tiedä sitte. Se terapeutti oli sitä mieltä ettei mulla ole sitä mut miks must tuntuu että olis :D? 

Mutta ei mulla oo mitään sen kummempaa, oottelen että mysteeri tulee kaveriltaan saunomasta niin pääsen nukkumaan tässä joskus.. Nyt kauniita unia kaikille, yritän huomenna kerkee postaamaan tai joskus tässä viikonlopun aikana. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)