Stalkkaukset!

lauantai 4. lokakuuta 2014

Vain elämää

Nyt mulla on tosiaan taas aikaa kun mysteeri on TAAS luuhaamassa jossain, en oo jaksanut soitella tai txt sille ollenkaan, kun en jaksa turhia riitoja ja tappeluita kaikesta mahdollisesta turhasta paskasta mitä vaan voi olla. Huomen illalla mysteerin on pakko olla kotona näihin aikoihin koska mulla on menoja.. Ärsyttää kun sillä on vihdoin vapaata niin se luuhailee pitkin poikin missä sattuu!! Ja sitten se hokee mulle koko ajan sitä, että mun täytyis lopettaa turhista tollasista valittaminen, mun mielestä tossa on vaan valittamisen aihetta paljonkin.. Mutta joo mennään tohon aiheeseen nyt. 

Vain elämää, mä tykkään tästä ohjelmasta ihan tajuttoman paljon. Tykkäsin jo viime kaudesta kun siinä oli cheek, monipuolinen lahjakkuus. Mutta tää kausi on mun mielestä paaaljon parempi kuin edellinen ,elastinen on jotenkin niin täydellinen :D Tykkään siitä ihan hulluna, jo sillon kun näin sen voicessa niin se oli tosi hyvä.. Mutta miten lahjakas ihminen pystyy olemaan oikeesti?! Soittaa kitaraa, laulaa, räppää ja ties mitä muutakin. Oon kattonut netistä ennakkoon jo Jenni Vartiaisen päivän , en jaksa koskaan odottaa viikkoa että näkis seuraavan jakson niin katon ennakkoon! Ja Toni Wirtanen on kanssa sellanen ihminen joka saa KAIKKI biisit mitä se laulaa niin kuullostamaan omiltaan, tykkään siitäkin ihan hulluna tykänny jostain 13-vuotiaasta asti :D Kaikki muutkin on toki ihan mahtavia, mutta eniten mä aina odotan Elastisen ja Tonin vetoja tossa ohjelmassa, ja nyt näkeekin seuraavaks ennakkoon Elastisen päivän ni vähän mä ootan.. Pitäs viikko vielä jaksaa :P Kiva kuulla mitä muut saa elastisen biiseistä aikaan, ne ei oo nimittäin mitään helppoja vetää tai sovittaa itselleen sopiviksi. Ei mulla oo oikeestaan mitään negatiivistä sanottavaa tosta ohjelmasta kyllä, tosin se vois tulla useammin ja kestää kauemmin :D Mitä muut on tykännyt tosta ohjelmasta? Tai ootteko seurannut sitä? 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)