Stalkkaukset!

tiistai 7. lokakuuta 2014

Miks meillä ei voi mysteerin kanssa mennä koskaan pitkän aikaa hyvin? MIKSI? Mä itkin oikeesti koko viime yön johonkin neljään asti silmät päästäni, kun mysteeri laitto viestejä että sillä on ihan järkyttävä ikävä mua jne.. Lupasin, että puhuisin mysteerin kanssa tänään kun se pääsee töistä.. Mutta emmä tiedä onko meillä enään mitään puhuttavaa koska se menee mun itkemiseks vaan koko ajan ja sit mysteerillä menee hermot siihen kun se aina sanoo, ettei mun pitäs itkee koko ajan joka asiasta. 

Mysteeri pyytää hengähdystaukoa musta.. No sanoin, että pitää loppuelämän hengähdystaukoa, eikä ota muhun enään mitään yhteyttä. Saa luvan kerata kamansa ja painua vittuun. Just tätä mä tarkotin heittopussina olemisella, emmä jaksa tollasta pelleilyä, yks ongelma elämässä ja samantein se on heivaamassa mua helvettiin :D No nyt se saa mitä tilaa, ni ehkä on sit onnellinen. Mä estin sen puhelinnumeron ku en jaksa tota paskavyöryä.

XOXO:Nansku

4 kommenttia:

  1. [x] tsemppiä!

    en ole lukenut tätä kovin pitkään, miksi kutsut mysteeriä "mysteeriksi?"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä ja kiva kun eksyit lukemaan tätä :) Sen takia kutsun mysteeriksi koska mies palasi mun menneisyydestä piiitkän ajan takaa takasin elämään ;)

      Poista
  2. oletko sä tai mysteeri genderplendaaja vai kummatkin,en ole kanssa pitkään lukenut,mutta mysteeri vaikuttaa vähän genderplendaajalta :)

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)