Stalkkaukset!

perjantai 10. lokakuuta 2014

Jos kaiken itse pilaa, on turha olla pettynyt

Tää päivä on mennyt rattoisasti tapellessa mysteerin kanssa, tai lähinnä mä oon haukkunut sen kusipääks ja paskaks mieheks ja se ei oo sanonut mitään takasin, muuta ku ookoo, no en voi pakottaa sua olemaan tässä ja plaaplaaplaa, tosi pliisusti :o Miksi? Yleensä se oikeesti haukkuu mua minkä kerkee ja mä lähin tällä kertaa ovet paukkuen menemään himasta mun vanhempien luokse. Joo se yritti soitella ja laittaa viestiä vastasin vaan, että jättää mut rauhaan. Eilinen tempaus oli taas viimenen naula arkkuun ja mulla hirtti oikeesti kiinni ihan totaalisesti! EIkä mysteeri ymmärrä, että minkä ihmeen takia mä oon kiukkunen sille.. Yritin selittää oikeesti, että lopettais sen paskan puhumisen ja lupausten rikkomisen niin saattais _VÄHÄN_ helpottaa, mutta mysteeri ei kokenut tota silleen että se olis pettänyt lupauksensa... MITÄ HELVETTIÄ, mitä se sitten oli!??!?!!? :D Yritin mä soittaa sille tossa joku puoltuntia sitten, mut sillä oli puhelin kiinni niin antaa sitten oikeesti olla, emmä jaksa tollasta. nyt siitä varmaan seuraavaks kuuluu sunnuntaina hyvässä lykyssä! En ala olemaan sen heittopussina todellakaan. Edelleen toivon, että tää paska suhde alkais toimimaan oikein kunnolla ja saatais sovittua kaikki :/ Mä vaan oon niin kiintynyt tohon ihmiseen ja rakastan sitä niin paljon, meillä on muutenkin yhteinen pitkä menneisyys niin wääääh !!

Nyt mä otan äitin kanssa muutaman lasin viiniä ja parannan maailmaa puhumalla shaibaa kaikesta maailman menosta :D 

Mutta nyt hauskaa viikonloppua kaikille, mä tässä palailen kirjottelemaan jos tulee tapahtumaan jotain ihmeellistä :D 

XOXO: Nansku

6 kommenttia:

  1. JOS sä rakastat tota mysteeriä niin paljon niin lopeta se toisten miesten vikittely,ALKAA JO PALAA HIHAt!!!

    VastaaPoista
  2. Kyllä alkaa sun pelleily jo riittää meen keroo susta poliisille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuu mitä jos opettelisit kirjottamaan ensin.

      Poista
    2. No kyllä sullakin on täynnä kirjoitusvirheitä tämä blogi,ei jumalauta mikä spede.

      Poista
  3. No tää onkin mun blogi niin saakin olla MUN kirjotukset täynnä vaikka mitä :--D Sun ei oo mikään pakko lukea niitä kirjotusvirheitä.

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)