Stalkkaukset!

perjantai 3. lokakuuta 2014

kukkurukuuuuu

Tää perjantai on mennyt ihan kivast, ollu sellaset 3pv ihan ok päiviä, ettei olla tapeltu pahemmin mysteerin kanssa ja mulla on ollut ihan hyvä mieli koko ajan. Tänään meinasin tossa vähän vajota masennukseen ja kaikkeen mahdolliseen kun mysteeri ilmotti, että se menee tänään treeneihin ja sen jälkeen kaverille pelaamaan + saunomaan... Taas oon yksin tän illan kun kaveri teki oharit :( Mutta kait mä kestän, ostin tänään yhen lehen tosta kaupasta ja ajattelin ottaa ihan rennosti tän illan. 

Voisin vielä jonkunlaista ruokaa tehä tässä huomiseksi valmiiksi ja sitte lueskella ainakin, olis tehnyt mieli muutama siideri juoda mutta emmä sitten jaksakkaan mennä tohon lähikauppaan enään, kun siellä on pimeetäkin jo :D Mä en uskalla liikkua yhtään mihinkään pimeellä yksin, tiedä koskaan kuka hullu tulee mistäkin suunnasta ja hyökkää kimppuun. Mysteeri pitää mua välillä vähän hulluna noiden juttujen takia, mutta toisaalta se ymmärtää mua ihan täysin. Viimeks eilen oli sellanen tilanne, että puhuttiin tosta että mun pitäs harjotella yksin pimeessä kävelemistä jos joskus tulee sellanen tilanne, että on PAKKO kävellä yksin illalla myöhään tuolla, mutta emmä vaan suostu tohon ollenkaan! Tirautan parit kyyneleet niin mysteeri on taas suojelemassa mua oli tilanne mikä hyvänsä ! :P

Mutta, ei  mulla nyt just mitään kummempaa ole tähän väliin ajattelin vaan vähän jotain kirjotella teille kun en oo nyt jaksanut taas tänään aikasemmin kirjottaa plaaplaaplaa.. Noniin, heippa :D 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)