Stalkkaukset!

sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Heipparallaa kaikki rakkaat lukijat ja muutkin jotka eksyy tänne :D 
Nyt kun on alotettu uus vuosi ja vietetty joulut sun muut paskat pakolliset juhlat pois alta niin voin kait alottaa uuden elämän puhtaalta pöydältä?! Viime vuoteen mahtuu aika paljon kaikkea, mutta tiivistettynä voin sanoa, ettei ollut mikään paras vuosi todellakaan. Ei syömishäiriön kannalta, eikä myöskään parisuhteen tai minkään muunkaan. 

Viime vuonna mä mm: Erosin, pari ystävyyssuhdetta loppu jotka oli tärkeitä mulle, jouduin osastolle, sekosin tyyliin kokonaan ton syömishäiriön takia, mutta myös löysin ihanan ihmisen, pääsin toistaseks syömishäiriöstä tai ainakin tuntuu tällä hetkellä siltä, että oon päässyt siitä vaikka ajattelinkin vähän laihduttaa tässä jossain vaiheessa treenaamalla ja hankkia vähän lihaksia!! 

Tulin oikeestaan vaan kertomaan teille sitä, että mä tykkään mun elämästä enemmän ku piiiitkään aikaan ja tykkään siitä todella paljon ja se kuulemma myös näkyy muillekin! Ei mulla muuta... 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)