Stalkkaukset!

keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Kukkuu

Aika menee suorastaan kuin siivillä ja mulla ei oo aikaa enään yhtään mihinkään, yritän välillä avata bloggeria ja tulla kirjottamaan kuulumisia, miten syömiset menee yms, mutta sit mun kiinnostus ei riitä siihen tai tulee jotain muuta niin en kerkeekkään just sillä hetkellä sitä asiaa hoitamaan :'D
Mutta onneks te ihanat lukijat ette oo kuitenkaan kadonnut mihinkään vaikka oonkin ollut viime aikoina vähän hiljasempi. 

Nyt ajattelin taas saada tän blogin henkiin, mun laihdutusintoilu on taas palannut ihan täysin.. Oon saanut uutta energiaa ryhmäliikunta tunneista ja salilla käymisestä ihan hulluna, mutta syömiset toistaseks vähän repsahtelee vielä aikalailla... Pitäs saada se samanlainen selkäranka takasin mikä mulla on aikasemminkin ollut näiden asioiden suhteen..

Myönnän, että lähti ton alkoholin kanssa vähän käsistä tossa yhessä vaiheessa kun piti olla joka viikonloppu ympäri päissään ,mutta oon nyt lopettanut sen ja ollut jo muutaman viikon ottamatta huikkaakaan alkoholia :'D Saavutus sinänsä, koska en ees muistanut koska olisin ollut edes yhden viikonlopun selvinpäin.. Koko ajan piti olla menossa johonkin ja muuta sellaista. Kyllähän mua vitutti viime viikonloppuna kun sain kolmelta eri ihmiseltä viestejä ja puheluita, että lähe meiän kanssa sinne ja tänne ja tonne ja muuta :'D Mutta mun selkäranka piti enkä lähtenyt edes käymään missään. Ykskin laulo mulle jonkun 2h puhelimessa kauheessa kännissä ja ilmotti että halus mun kuuntelevan sen kännipuheluita kun mä olen yleensä se joka on kännipäissään soitellut :D 
Sulosta <3

Mutta mä koitan taas jaksaa/kerkee kirjottelemaan tällä viikolla vielä.. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)