Stalkkaukset!

lauantai 7. marraskuuta 2015

Kateltiin tota nenäpäiväohjelmaa ja tajusin taas kerran, että miten pienistä asioista sitä ihminen valittaakaan täällä Suomessa oikeesti. Noissa kehitysmaissa joutuu itse kantamaan vedet joka aamu ja pesemään käsin vaatteensa ja syödä JUST sitä ruokaa mitä on tarjottavana, ei oo vaihtoehtoja jos aikoo elossa pysyä. Täällä valitetaan yhyy, en halua syödä koska toi on paskaa.. Meillä on pesukoneet ja kraanasta tulee vedet valmiina ilman kantamista ja hakemista mistään. Koen aina välillä tommosia herätyksiä, että pitäis kyllä oikeesti vähä miettiä joskus. Olis mielenkiintoista lähteä käymään tommosessa maassa ja elää vaikka viikko siellä, kyllä varmasti oppis olemaan valittamasta näistä pienen pienistä asioista hyvin nopeasti ja uskoisin että tulis koti-ikävä hyvin pian myös :D 

Sit vähän kuulumisia, mulle kuuluu hyvää.. Oikeestaan todella hyvää tällä hetkellä, en jaksa enään stressata mistään turhasta vaan annan asioiden mennä omalla painollaan niinkuin ne on tarkoitettu meneviksi. Viime yönä tuli puhelinsoittoa, tekstiviestiä ja sähköpostia kolmelta eri ihmiseltä, että herra T on juorunnut mun asioista paikassa josta niistä ei pitäisi juoruta, mua alko ärsyttämään ihan suunnattomasti! En tiedä keheen mä luottaisin vai luotanko enään kehenkään? Luotan herra T:ehen enhän nyt muuten kertoisi hänelle mun elämästäni yhtään mitään, mutta silti mä epäilen ja arvelen koko ajan kaikesta. Eikä tää epäily johdu herra T:stä, uskon että hän on luotettava ym, mutta miksi nämä ihmiset yrittää koko ajan mustamaalata herra T:n mun silmissä ihan paskaks? Ja toinen asia mikä mua ärsyttää, että jos en vastaa puhelimeen tai päivitä blogia mulle tulee heti viestiä, että ootko kuollut?? Oletko osastolla?? Oletko kunnossa?? Jne.. Toi on ärsyttävää, haluaisin tällä hetkellä vaan keskittyä omaan elämääni ja pieniin, ilman mitään ylimääräsiä häiriötekijöitä joten miksi ette voi antaa mun olla?? Kaikki puheet, että herra T olis tappanut mut, tai saanut mut tekemään itsemurhan, tai jotai muuta on ihan täyttä paskaa ja terveen ihmisen täytyisi vaan ymmärtää toi. 

Nyt me lähetään kauppaan, kirjottelen taas kun siltä tuntuu jos tuntuu ;)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)