Stalkkaukset!

sunnuntai 3. marraskuuta 2013

:)

Ajattelin vaan kertoa teille, että mun karkkilakko on pitänyt jo 2viikkoa :) Tosin varmaan koko loppuelämä edessä, mutta ei se mitään.. Enköhän mä pärjää kun mulla on maailman paras tuki ja turva mukana tsemppaamassa kaikessa mahdollisessa ja mahdottomassa ♥

Mä en nyt mitään muuta aijo kertoa tähän muuta kuin, että mulla on ollut ihan mahtava viikonloppu ja kiitos siitäkin eräälle tärkeelle ihmiselle..Tästä viikosta tulee rankka, mutta kyllä mä kestän vaikka hajoaisinkin niin eiköhän joku mut korjaa jossain vaiheessa! 

XOXO: Nansku

4 kommenttia:

  1. no tuskinpa enään pitää toi karkkilakko ahahhha,missäs läskiperse luuhaa joko oot ihan pullea?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainahan mä oon ollut pullukka ,mutta karkkilakko on pitänyt edelleen silti :D

      Poista
  2. noniin mutta missä oot luuhannut en ole päässyt kommentoimaan sun uusia juttujasi: D mulla onkin jätskiä nyt :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vähän joka puolella oon luuhannut, ja kiva et sulla on jätskiä!

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)