Stalkkaukset!

keskiviikko 27. marraskuuta 2013

syömistä ja dieettiä...

Syömiset on mennyt _TODELLA_ huonosti nyt muutaman viikon ajan, tällä viikolla vielä huonommin kuin aikoihin, oon yrittänyt taas alottaa pistää itseäni ruotuun tän laiskottelun kanssa.. Herkkuja en oo mätännyt, tai syönyt muutenkaan mitään ylimäärästä.. Mutta lämmin ruoka ei vaan oikeesti uppoo vaikka kuin yrittäisin, oon nyt tänäänkin yrittänyt syödä ja juoksin samantein oksentamaan.. Mun on vaan ihan pakko oksentaa aina kun oon syönyt jotain lämmintä ruokaa.. Rasvaton jogurtti, kirsikkatomaatti ja banaani on sellasta jotka ei tuu ulos tai okseta ollenkaan.. Mutta ton banaaninkin kanssa menee silleen , että saatan syödä siitä yhtenä päivänä puolet ja seuraavana päivänä taas puolet ja sit elän pelkällä teellä seuraavat paripäivää kun on niin karsee olo.. 

Tuli tossa mieleen, että onko kukaan kokeillut koskaan vauvaruoka dieettiä? Oon lukenut siitä paljon ja kokeillut joskus sata vuotta sitten, mutta nyt huokuttelis uudelleen koska tykkään niistä pilteistä ja niissä ei oo mitään ylimäärästäkään joka lihottais tai muutenkaan pistäis oksettamaan, jos ne ruuat ei uppoa niin voihan niitä pelkkiä hedelmäsoseita sit syödä. Mutta kertokaa rakkaat jotain vinkkejä/kokemuksia tästä dieetistä jos ootte kokeillut.. Ei mulla nyt tähän hätään mitään muuta ole.. 

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. niin tuota laihdutatko vaikka olet raskaana?ootko yhä beefcaken kans?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä onkin miettimistä.. Ehkä olen, ehkä en?! :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)