Stalkkaukset!

lauantai 30. marraskuuta 2013

Ykspuolista rakkautta

Miks ihmeessä rakkaus ei voi koskaan riittää? Miks just sillon kun mä pistän oikeesti kaiken peliin, oikeesti yritän kaikin mahdollisin tavoin tehdä kaiken että tää pysyy kasassa. Oon aika paskana taas, mutta en jaksa sitä täällä kailotella. Yöt menee siihen kun itken silmät päästäni ja mietin, että miks mä oon tämmönen, miks mä oon tehny kaikkee paskaa ja miksen mä vittu voi koskaan tajuta mitään. Ennen kaikkea päällimmäisenä mun päässäni pyörii että miks miks miks miks!!

Joka tapauksessa, jos luet tän niin tykkään susta niin, että halkeen. vaikka mun ei pitäis!

~Se ei haluu mua, vaik mä halusin sen.. Mitä ikinä teen sitä saa mä en.. Oon oppinu sen kovimman kautta, vain ykspuolista rakkautta sain~

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. Moikka mä en vaan usko että sä olet 26-vuotias,mutta toisaaltaan en mä tiedä edes kuka sä olet,mut tsemiä vaan elämään. :)

    VastaaPoista
  2. Ehkei sun tarvitsekkaan uskoa :P

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)