Stalkkaukset!

keskiviikko 20. marraskuuta 2013

moi

Siitä on ihan suunnaton ikuisuus kun oon kirjottanut viimeks teille, kait kuukaus tai jotain? Jotain pieniä kirjotuksia oon tohon väliin laittanut mutta kuitenkaan en mitenkään isosti oo kertonut mun kuulumisia.. Kelasin tossa, että lopettaisin tän blogin kokonaan mutta emmä halua lopettaa tätä :D Mulla on niin monta lukijaa ja muutenkin tää kirjottaminen vaan helpottaa mua ihan super paljon kun kirjotan teille, tai itsellenihän mä periaatteessa tätä kirjottelen mutta tajuatte nyt varmaan mitä mä tarkotan tässä. Mulla on mennyt ihan kivasti, lukuunottamatta kaikkea tapahtunutta tässä välissä (jota en nyt jaksa sitten alkaa selittelemään, koska menee ihan liian henkilökohtaiseksi ja silleen)... Mutta kuitenkin, on mulle tapahtunut ihan hyviäkin asioita :D Tai ainakin yks sellanen elämäämullistava asia on tapahtunut vähän ajan sisään,mutta musta tuntuu etten oo kuitenkaan kauheesti nauttinut siitäkään jutusta :( tosin en nyt kerro sitäkään tässä valitettavasti.. Mä vaan toivon koko ajan, että pystyisin muuttamaan muutaman asian niin kaikki olis taas paremmin. 

syömiset on mennyt ihan hyvin,paitsi nyt en oo tänäänkään syönyt kuin yhen palan ruisleipää ja mandariinin.(ei huvittanut mennä ihmistenilmoille käymään kaupassa)  herkut on jäänyt kokonaan pois ( itseasiassa tänään tasan kuukaus siitä kun alotin karkkilakon, harmittaa vaan ettei ketään kiinnosta se paskaakaan :) pahoinvointia on kuitenkin ollut vaikka kuinka paljon ja siihen liittyykin sitten omat syynsä.. Ahmimiskohtauksia on meinannut tulla ja mielitekoja tottakai on herkkujen kanssa edelleen ja tulee varmaan olemaankin vaikka kuinka paljon vielä, mut oon saanut kuukauden ajan pidettyä itseni erossa kaikista herkuista.. tosin yks retkahdus kakkuun on käynyt tässä kuukauden aikana ja sillonkin 2 lusikallista söin, tostakin retkahduksesta mulle tuli ihan tajuttoman kauheet ''morkkikset'' ja meinasin jo luovuttaa ton herkkulakon kanssa.. Mutta sain kuitenkin pidettyä itseni aisoissa erään jutun takia, mutta en siitäkään nyt kerro sen enempää tänne. Oon ihan super ylpee itsestäni, että oon pystynyt tähän.. Enkä oo oikeestaan koskaan ees meinannut silleen retkahtaa karkkeihin.. Suklaa on mulle heikko kohta, mutta edes siihen ei oo tapahtunut retkahdusta.

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)