Stalkkaukset!

maanantai 16. helmikuuta 2015

Mul on taas vähän angsti fiilis yhestä miehestä, se ei oo laittanut mulle pe-ma aikana ensimmäistäkään viestiä tai soittanut koska mäkään en ole laittanut sille, en jaksais _TAAS_ olla aina se joka ensimmäisenä ottaa yhteyttä ja saa kuulla sen: ''anteeks, mutta mulla on nyt taas vähän paha paikka, enkä pystyis nyt puhumaan/kirjottelemaan viestejä''.. Ja tota tapahtuu JOKA kerta kun oon soittanut tai jotain muuta, silleen ettei kyseisestä ihmisestä ole kuulunut mitään.. Ollaan siis ihan kavereita tän miehen kanssa, enkä saanut edes ystävänpäivä viestiä häneltä vaikka kovasti odotin saavani :( Jotenkin kauheen ahdistavaa, mutta päätin etten mä laita ekana viestiä..

Kerran kun kävi samalla tavalla kyseisen miehen kanssa, satuttiin samaan aikaan baariin ja mies väitti että on lähetellyt mulle viestejä vaikka kuinka paljon mutta mä en ole vaan vastannut niihin, paskapuhetta ihan sataprosenttisesti toi juttu :D Sen jälkeen kun lähettiin erisuuntiin sen keskustelun jälkeen, mieheltä tuli pahoitteluviesti perään että sori kun käyttäyty tökerösti mua kohtaan jne.. 

Yks naispuolinen ystävä sano, etten sais heittäytyä hyväkskäyttävien miesten puoleen ollenkaan vaikka kaipaankin hellyyttä ja haleja ja nukkumaseuraa jajajaja... Mutta ei helvetti kun tää maailma on niin täys tota paskaa, ettei mitään järkeä.. 

Joo ei mulla taas muuta tähän hätään.. 

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. Ystäväs on ihan oikeassa ja sitä on täällä blogissa kans moni sanonut... Oot ihan pässinä narun päässä. Jos joudut itkemään ja kinumaan huomiota ja kunnioitusta ni ei oo sen arvosta! Miks haluut alentaa ittes ja antaa osia susta sellasille jotka ei sua halua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan oikeessa missä asiassa? Siinä, ettei niiden pitäs käyttää aikaansa muhun tai ottaa muhun yhteyttä jos mustakaan ei kuulu mitään ja mun pitäs olla joka ikinen kerta se joka ottaa ensimmäisenä yhteyttä? Mun mielestä ystävyyssuhteiden pitäs olla ihan tasavertasia :D

      Miestensuhteen tosiaan alennun sellaselle tasolle, että kuhan vaan en joudu olemaan yksin niin kaikki on hyvin, ihan sama jos vastapuoli on kusipää tms... ei mua haittaa se kun nautin niistä hyvistä hetkistä jotka se on mun kanssa, kuten mysteerinkin kanssa :D Mutta ohan toi ihan perseestä pelätä yksin jäämistä, myönnän.

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)