Stalkkaukset!

keskiviikko 11. helmikuuta 2015

tyhjää täys.

Ettepä muuten edes osaa arvata kuinka moneen kertaan mun on pitänyt kirjoitella tänne kuulumisia taas kerran. Lupasin jo että kirjottaisin joka päivä jotain, mutta oon niin saamaton paska ettei musta ole edes siihen. Nyt oon yrittänyt saada kaikki asiat kuntoon, mutta miten helvetissä mä en vaan pysty taas yhtään mihinkään? Kaikki tuntuu jotenkin niin hiton turhalta, kun ei ole mitään syytä miksi mä yrittäisin saada kaikki asiat kuntoon. Kyllä mä käyn terapiassa aina sillon kun sitä on ja hoidan tarvittavat asiatkin (pakolliset siis), kaupassa käynti on taas yhtä helvettiä suoraan sanottuna ja käyn siellä aina sillon kun on vaan pakko, eli sillon kun ei oo yhtäään mitään ruokaa kaapissa ja on järkyttävä nälkä, eikä kukaan muu oo käymässä mulle kaupassa. Yritän sitäkin viimeiseen asti vältellä niin paljon kuin mahdollista. 

Teitä varmaan kiinnostaa miten mun ja mysteerin ''suhde'' on mennyt.. Moni sano sitä, etten mä pystyis olemaan ilman sitä ihmistä ja aluks se tuntukin siltä kyllä. Mysteerin kanssa ollaan ihan ok väleissä ja olin viikonloppuna yötäkin hänen luonaan, mutta ei mitään sen kummempaa ole ollut eikä tule olemaankaan kyllä.. En ole yrittänyt alottaa mitään alusta mysteerin kanssa (vaikka mieli tekiskin oikeesti niin paljon) koska en halua takaisin siihen samaan paskaan mitä se oli aikasemmin, kyllä mulla on ikävä sitä ihmistä.. En kiellä sitä ollenkaan, eikä mulla ole tarvettakaan kieltää sitä. Mysteerikin tietää sen, että mulla on ikävä sitä ja hän on se joka on koko ajan yrittänyt saada mut takasin ja tän jutun toimimaan. Mun on TOOODELLA vaikee sanoa sille ihmiselle, etten halua enään mitään. Koska se ei ole totuus todellakaan. Totuus on se, että haluan enemmän kuin mitään olla sen kanssa ja saada jutun toimimaan.. Ihan järkyttävän sekavaa tekstiä, mutta koittakaa selvitä siitä!! 

Yritän nyt jaksaa/pystyä kirjoittelemaan tässä useammin, kerrottavaa kuitenkin olis vaikka kuinka paljon. :) Nyt mä kuitenkin meen lueskelemaan noi parin viikon blogit kun en oo sitäkään saanut aikaiseksi :D 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)