Stalkkaukset!

tiistai 24. kesäkuuta 2014

Ei mitään, ei ketään.

Tuleeko joka kerta tämmönen masentunu olo kun syö? Tai siis kaikille, niin kauan ku oon ollut täällä niin mua on masentanut ihan sikana / ollut huono olo, vatsa kipee yms. en nää mun rakkaita, en voi käydä missään tai tehä mitään. Vois vaan maata sängyssä päiväkausia ja itkee.. En oo saanut ees viikkoon melkeen nukuttua öisin, oon nukahtanut joskus aamu 5-6 aikaan ja nukkunut sen just ja just pari tuntia. Väsyttää koko ajan ihan sikana, mutta en vaan yksinkertaisesti saa unta vaikka mitä tekisin.. Pyörin vaan sängyssä ja mietin kaikkee mahollista :D Oon  yrittänyt kuluttaa aikaa kattomalla kaikkia mahdollisia leffoja/sarjoja, mutta tuntuu että kaikki nekin on koluttu läpi jo pariin kertaan eikä tekemistä oo enään. 

Antakaa mulle edes jotain vinkkejä mistä postaisin teille? :-D Mitä te haluatte kuulla, mikä kiinnostaa? Ei kauheen henk.kohtaisia juttuja mutta lähes kaikki käy.. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)