Stalkkaukset!

keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

moi

Tää kesä ei alkanut ihan suunnitellusti, mä kirjauduin hoitoon eilen. En oo hetkeen saanut syötyä enään mitään ja nytkin kun oon täällä syönyt niin olis pakko tunkee sormet kurkkuun, nieleskelen puoltuntia syömisen jälkeen ja itken.. tää on ihan perseestä. En jaksa nyt tosta syystä tänne joutumiseen kertoa sen enempää, mua nyt ei vaan kiinnostanut enään paskaakaan se syöminen tai mikään muukaan, tunnen itseni edelleen läskiks. Yks ihminen sano, että mä vien paikan ihmiseltä joka tarvitsee oikeesti hoitopaikkaa :D Ja täällä on yks 7kg painavampikin tyttö, tiedän myös senkin että anoreksia ei kato sitä että ihminen olis laiha vaan myös ylipainonen ihminen voi olla anoreksiaa sairastava. Mutta huoh, ei siitä sen enmempää nyt :D 

Tänään kusin aamupalan ihan totaalisesti, oksensin nimittäin. Mä sanoin hoitajalle sata kertaa, etten oo tottunut syömään aamupalaa.. Muija sano vaan '' syö nyt, sun on nyt aika opetella syömään se aamupala ja muutenkin säännöllisesti'' sanoin ,et mulla on huono olo niin sanottiin taas , että syö nyt vaan ja lopeta valittaminen.. Meni hetki ja en oikeesti pystyny enää pidättämään oksennusta ja kaikki jogurtit ja muut mössöt nenästä pihalle.. En tiedä olisko mun pitäny itkee vai nauraa siinä vaiheessa, mut tokasin hoitsulle vaan et mähän sanoin! Se otti sen varmaan kauheena piikittelynä, mutta ei se mitään. Muuten tänään nää syömiset on menny ihan OK kait, oon syönyt jonkun tunnin putkeen yhtä annosta mutta syönyt kuitenkin. Kirjottelen taas kun jaksan, oon lukenut teiän kirjotukset mutta en oo jaksanut nyt kommentoida yhtään mitään kenellekkään. 

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

Kommentit on tervetulleita :)