Stalkkaukset!

tiistai 3. kesäkuuta 2014

mysteeriä

Mysteeri soitteli taas eilen, olin poistanut sen numeron niin oli pakko vastata, enkä osaa muutenkaan olla vastaamatta puhelimeen koska mulla ei oo itsekuria paskaakaan tossakaan asiassa, olen paska! Niin joka tapauksessa, se soitteli mulle ja pyyteli anteeks , valitti kauheeta ikävää ja en tosiaan ollut kyyneltäkään vuodattanut ton asian suhteen niin ihan yhtäkkiä puhkesin jumalattomaan itkuun eikä siitä tullut vaan loppua.. :/ Mulla oli tosi paha mieli tosta kaikesta, saatiin kuitenkin mysteerin kanssa aikalailla puhuttua asiat ja se puhdisti kummasti ilmaa, emmä kyllä sanonut mitään yhteen paluusta koska ei vaan oo meitä eikä nyt tule olemaankaan. Jumalauta kun mä haluaisin enemmän kuin mitään, mutta en vaan pysty koska pelkään että sitten taas kaikki kusee pahemman kerran ja sit taas sattuu, näin on vaan parempi.. Anteeks mysteeri! 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)