Stalkkaukset!

torstai 12. kesäkuuta 2014

Hän, sai mut uskomaan

Oon jutellut viime päivinä paljon yhen miehen kanssa, joka on ihan uskomaton tuki ollut mulle. Se kysy multa loistavan kysymyksen kun sanoin iltapalan jälkeen sille ,että yhdessä risifrutissa on 220 kaloria. Ensin se sano että mä en sais ajatella kaloreita, mun kalorien laskemiset on loppunut jo aikaa sitten ja plaaplaaplaa, sitten se kysy että  mitä mä teen sillä tiedolla.. Kaloreilla siis.. Vastasin siihen tosi fiksusti että mä pelkään niitä, ne imeytyy mun kroppaan rasvana ja musta tulee ihan just sellanen rasvapallo kun syön kaloreita. Ja tästähän se keskustelu suurinpiirtein vasta puhkeskin kukkaan :D Mutta ei siitä sen enempää, tää mies kuitenkin kerto mulle jokaisen asian kannan ja miks niitä kaloreita pitää olla ja plaaaah, tykkään tosta tyypistä niin paljon, että ehkä mä ymmärrän mitä se tarkottaa ♥ 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)