Stalkkaukset!

perjantai 17. heinäkuuta 2015


En oo jaksanut oikeestaan ees avata koko bloggeria moneen päivään joten lukemistakin olis taas vaikka miten paljon :P Tai näköjään kahteen päivään :D en muistanut että oon jotain pientä heitellyt tonne välissä, mutta juu en oo kuitenkaan ainakaan yliviikkoon lukenut mitään kirjotuksia muiden blogeista.. 

Tänään ehkä vois jotain lukasta tässä kun oon koko illan yksin kotosalla :( Ollut oikeestaan koko tän päivän melkeen tosta aamupäivästä yksin ja meinasin masentua jo..
Tosi paska päivä meinas tulla, mutta yks ihana ihminen pelasti sen juttelemalla ja piristämällä mua teekupin ääressä :) Kaipaisin vähän lisää tommosia.. Koska toi on oikeesti todella piristävää, huomenna olis salipäivä pyysin pari kaveria mukaan tosin mä en pysty kauheesti siellä vielä mitään tekemään mutta jos ees vähän yrittäis. Mun kunto on päässyt ihan sairaan huonoon kuntoon tässä kun oon sairastellut niin paljon, käveleminen kauppaankin (alle kilsa) tekee tuskaa ja alkaa hengästyttää samantein :D Just kun olin päässyt ihan hyvää kuntoon niin sit tulee terveydellisiä ongelmia ja vituttaa ihan suunnattomasti. 

Yks parhaimmista kavereista on tällä hetkellä synnyttämässä mun tulevaa kummilastani ja jänskään ihan kauheesti, että kumpi sieltä tulee <3 Ja minkä kokonen pikkunen tää on ja näkönen, kauhee vauvakuume ja nyt on näkynyt vähän väliä pieniä vauvoja ja raskaana olevia naisia joka suunnassa :D Yllättäen aina sillon kun itse kuumeilee tosta niin niitä alkaa näkymään joka puolella! Mutta varmaan viimeistään huomenna tulee ilmoitus tästä pienestä ihmeestä ja pääsen sitten näkemään ja nuuskuttelemaan tätä ihanuutta, vauvat tuoksuu niin hyviltä <3

XOXO: Nansku

Katotaan monen aikaan mä taas muistan tallennella tän kirjotuksen , kirjotin tän kuitenkin samantein ton edellisen postauksen perään mutta ajattelin etten ihan samantein viitsi tallentaa :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)