Stalkkaukset!

maanantai 20. heinäkuuta 2015

Mä romahdin TAAs, kolmas tai neljäs kerta viikon sisällä.. Tää on jotenkin taas niin outoa koska näit romahduksia ei oo tullut aikoihin. Tekis niin helvetisti mieli kaivaa veitsi esiin ja tehä ihan vaan pari viiltoa käteen, mutta en mä anna itselleni nyt tilaisuutta siihen hommaan, en oo tehnyt sen virheen kuin kerran tänä vuonna.. Ja siitä tuli kauheet morkkikset. Nyt mä romahdin sen takia kun oon niin aikaansaamaton oikeesti taas, jos mulla ei oo syytä tai ihmistä kenen takia tekisin jonkun asian niin jätän sen tekemättä, jos se syy olen minä itse niin en tee sitä todellakaan sillon. Itseni takia hyvin harvoin teen yhtään mitään. 

Kirjotin tän taas jo päivällä mut tosta itkuromahduskohtauksesta en muistanut tallentaa, onneks yks kaveri tuli käymään kun itkin sille hysteerisenä puhelimessä etten mä jaksa enään. Juteltiin ilta yheksään asti ja nyt on kaikki taas ihan ok. . . Yritin , että joku olis tullut nukkumaan mun kanssa mutta en saanut ketään ja nyt itkettää taas ihan suunnattoman paljon. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)