Stalkkaukset!

maanantai 27. heinäkuuta 2015

Moikka.. En oo jaksanut kirjotella mitään.. Ollut kauheeta säätöä koko viikonloppu, tappelua yhen mulle tärkeen ihmisen kanssa ja nyt haluaisin ottaa siihen yhteyttä, pyytää anteeks ja sopia TAAS kaikki mutta en viitsi ottaa taas ensimmäisenä yhteyttä kun oon aina ekana ruikuttamassa kaikesta, mietin vaan että jos mä oon yhtään tärkee tolle ihmiselle se ottaa ensimmäisenä muhun kyllä yhteyttä. Pari päivää kulunut, eikä ole yhtään mitään kuulunut alan olemaan vähän toivoton näiden ihmissuhdejuttujen kanssa, voisin lopettaa kaikki ja tehdä itsestäni taas tunteettoman ja välinpitämättömän ihan kaikkeen pääsis niin paljon helpommalla oikeesti.. Ei olis minkäänlaisia huolia ja murheita tollasista asioista ainakaan, ihan ku tässä ei olis tarpeeks jo muutenkin kaikkea mahdollista koko ajan..?? 

Mua turhauttaa taas niin paljon, tänään on ollut ihan hirvee migreeni koko päivän.. Käytiin pihalla ja shoppailemassa tossa yhen kaverin kanssa, mutta ei helpottanut ees se.. Johtuukohan tää suurimmaks osaks siitä stressistä mikä tulee tosta ihmissuhdesotkusta tms? Mulla on  vähän sellanen pää ja vatsa, että kaikenlainen pienikin stressi aiheuttaa ongelmia molempiin :D Välillä tuntuu, että pää halkee pelkästään ajattelemisesta ja kaikesta tommosesta turhasta. 

Olis kauhee himo vetästä kauheat kännit, mutta taidan jättää väliin kun en kestä sitten sitä krapulaa mikä siitä juomisesta tulee, sen takia olen vähentänyt sitä ihan suunnattoman paljon, sillon tällön muutaman jos ottaa niin ei tuu sitä :D Ajattelin ihan turhaa taas kirjotella ihan vaan sen takia kun halusin ajatuksia pois kaikesta muusta, tää kirjottaminen jotenkin puhdistaa mun pääkoppaa aina vähän niin sen takia. Mutta mä palailen taas tässä varmaan huomenna tai ylihuomenna.. Mulla on huomenna terapia ja ajattelin pitkästä aikaa mennä sinne paikanpäälle kun en oo aikoihin käynyt siellä ja nyt olis sen tarve, vaikka en mitään sais puhuttuakaan niin ainakin voisin yrittää tai jotain.. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)