Stalkkaukset!

tiistai 28. heinäkuuta 2015



Olis ihan loistavaa jos pystyis lopettamaan tän itsesäälissä rypemisen ja itkemisen ku seinään, mutta paremmin sanottu ku tehty ei tästä tuu taas hevonvittuakaan ja mietin et jos tekis itsemurhan niin pääsis paljon helpommalla. 

Oon suututtanut ihmisiä, tehnyt kaikkea paskaa tajuamattani edes ja nyt kun yritän paikata kaikkia noita mun tekemiä virheitä niin saan paskaa niskaan kilo kaupalla ja haukut päälle. Oon ansainnut tän tiedän sen ihan tasan tarkkaan, mutta miks oikeesti ihminen ei vois oppia virheistään. Okei oon luvannut kyseiselle ihmiselle lopettaa itseni haukkumisen, ja rypemisen itsesäälissä mut se on niin saatanan vaikeeta että en oo pystynyt siihen oon yrittänyt niin paljon. Samantein kun tää ihminen laitto mulle ''en anna sulle enään koskaan anteeks, oon antanut jo niin monet kerrat ja mikään ei vaan ole muttunut'', niin kelasin että mun on pakko päästä helvettii täältä maapallolta, emmä vaan jaksa tätä pettymyksen määrää itseäni kohtaan enään.  Mä vihaan itseäni tässä enemmän ku mitään ja sit syytin tota yhtä ihmistä valehtelusta, että se olis vaan keksiny sen että tykkää musta ja plaaplaaplaa, käänsin taas kaiken päin helvettiä ja kärpäsestä on _TAAS KERRAN_ tehty härkänen, mä en pysty enään paikkaamaan tätäkään paskaa yhtään mitenkään.. Tehty mikä tehty.. 

Mä oon kuullut nää samat asiat niin miljoonaan kertaan,(mitä kirjotin tohon alemmas) mutta en vaan osaa muuttaa mun käytöstäni, että en tekis tota samaa paskaa taas.. Mulla on kaks suhdetta kaatunut tähän ja nyt tää 3viikkoa kestänyt yhteydenpito on katkennut _TAAS_ mun mokaani... Tääkin riita alko siitä kun haukuin taas itseeni minkä kerkesin pienen riidan päätteeksi ja sit se vaan niinku lähti käsistä koko homma, tänää haukuin kyseisen ihmisen pystyyn suutuksissani ja kaduin tottakai jälkeen päin ihan suunnattomasti edelleenkin, nyt se ei ees vaivaudu enään vastaamaan mulle yhtään mitään enkä kyllä enään yhtään ihmettele että miksei, en ymmärrä mikä mua riivaa taas. 

''Nansku, miks sä et koskaan ajattele mitä sä päästät suustas, sanot kaikkea mitä sylki suuhun tuo ja kadut jälkeenpäin..Tajuatko sä itse ettei asiat vaan voi mennä noin?''  

''Sä kuvittelet että voit tehdä/sanoa ihan mitä vaan ,kunhan muistat pyytää jälkeenpäin anteeks. Pidät itsestään selvänä sitä, että sulle annetaan anteeks ja kaikki on taas ihan normaalisti sen anteeks pyynnön jälkeen, mikä sua vaivaa? Ja jos sulle ei anneta anteeksi, niin sä alat rypemään tossa vitun itsesäälissäs, haukut ja mollaat itseäs minkä kerkeet ja oletat että sen jälkeen sulle annetaan varmasti anteeksi'' 

''Oon kieltänyt sua tuhat kertaa haukkumasta itseäs mun kuullen, ei mun tarvitse kuunnella tollasta ja et alota tota ''tapanitseniplaaplaaplaa'' koska en halua taas kuunnella sitä. '' 

Sainpahan ainakin jonkunlaisen syyn postaukseen taas..

XOXO: Nansku

1 kommentti:

Kommentit on tervetulleita :)