Stalkkaukset!

torstai 6. elokuuta 2015

En oo kyennyt taas hetkeen kirjottelemaan yhtään mitään. 
Mua ärsyttää niin paljo kaikki mahdollinen, että en tiedä miten päin taas olisin. Oon yrittänyt pitää itseni kiireisenä koko ajan ettei mun oo tarvinnut olla yksin. Lauantai oli yks parhaimmista päivistä koskaan ja kun jäin sunnuntaina yksin itkin joku 3tuntia putkeen sitä miten onneton mä olen ja mun elämä on pelkkää paskaa. Emmä tiedä miks mä oon taas näin angstinen koko ajan ja haluaisin vaan tappaa itseni hetkenä minä' hyvänsä. 

Oon yrittänyt saada aikaseks kirjotettua tätä jo pari päivää, mutta ei oo onnistunut taas ollenkaan. En oo saanut kirjotettua tänään tähän montaa riviä , mutta tässä kait kaikki mitä tarvii enään sanoakkaan. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)