Stalkkaukset!

maanantai 17. elokuuta 2015

Turhauttaa

Mikään ei oo huvittanut tänään, enkä oo oikeestaan työnteon lisäksi tehnyt edes yhtään mitään. Maanut sängyssä, kattonut netflixiä, jutellut kaverin kanssa ja maannut lisää sängyssä :D Ajattelin etten bloggais tänään ollenkaan, mutta kait se on pakko vähän purkaa tunteitaan tänne kun en jaksa puhuakkaan kenenkään kanssa tästä. 

Viimeyö hävettää ja vituttaa ihan suunnattoman paljon, rikoin mun alkoholittomuusputken tyylikkäästä ja vedin kauheet perseet, nyt taas muistan minkä takia mä en ole juonut moneen viikkoon. Sen takia kun soitan tai tekstaan/molempia tolle yhdelle ihmiselle josta olen muutamassa viime postauksessa puhunutkin olkoon hän nyt sitten tässä blogissa vaikkapa herra T. Soitin ja en muista lähes mitään mitä olen puhunut?? Lueskelin jotain typeriä viestejä (en jaksanut edes kaikkia käydä läpi) mitä olin lähetellyt hänelle. 

Huomisesta en tiedä vielä, että kerkeenkö kirjottamaan kuin vasta illalla nopeasti jotain. Tää arki iski taas vastenkasvoja ja tää päivä on kestänyt ikuisuuden. Vihaan maanantaipäiviä ihan hulluna. Alotin tänkin kirjottamisen tänään paljon aikasemmin, mutta sit piti jättää kesken kun tuli muuta hommaa :D 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)