Stalkkaukset!

tiistai 11. elokuuta 2015


Moikka. Ollaan oltu tänään koko päivä rantsussa :) Kauheeta ajatella, että nää kelit oikeesti loppuu joskus muutaman päivän päästä :( Kait koulutkin alko jo osalla ainakin ja osalla ens viikolla. Plää! :D Kesä on ohi vaikka se just vasta alko ihan kunnolla. Vedettiin kahen kaverin kanssa tänään sellaset pihatreenit, että oksat pois.. Hiki lens kyllä kaikilta kolmelta varmaa 200litraa sen tunnin aikana ja sit vielä uintia päälle 60min, kyl teki ihan törkeen hyvää ja nyt oon niin poikki. En ees muistanu enään miten hyvä olo tosta treenaamisesta OIKEESTI tulee kun vetää ittensä ihan loppuun, väsynyt mut niin onnellinen. Mua hapotti jo puolessa välissä niin pahasti et aloin melkeen oksentaan, mut sit se helpotti kun hetken otti iisimmin :D En oo tehnyt mitään tässä varmaa 2-3kuukauteen muutamasta syystä, niin päässy kunto ihan paskaks mut silti kun kavereiden kans tekee niin ei kehtaa olla tekemättä vaan on PAKKO pysyä mukana siin jutussa vaikka ihan väkisin. 

Mua houkuttelis taas alottaa laihdutus ihan sikana, motivaatio on ihan korvissa. Lopetin limppareiden juomisen ja oon juonut vaan vichyy tai light mehua :P Ja nyt oon jättänyt pikkuhiljaa tota herkuttelua vähemmälle kun tässä kesällä noit karkkei on menny joka päivä :D Oikeesti ihan joka helvetin päivä, karkki (irtokarkkeja enimmäkseen), suklaata, vitun paljon kaikkia munkkeja ja rinkeleitä :D Lisäks viel vähän sipsei ja ainaki 3 jäätelöö päivässä?? Tänään treenien jälkeen en jaksanu miettiä mitään kaupassa niin nappasin vaan nopeesti mukaan valmiskanasalaatin ja söin siitä samantein puolet kun pääsin pihalle, ihan törkee nälkä treenaamisen jälkeen joka kerta ja unohdin ottaa jonkun banaanin tms mukaan.. 

Oon turvonnu ihan helvetisti tässä kahen kuukauden aikana, ainoo pahe mulla on vielä toi energiajuomien litkiminen mikä pitäs oikeesti saada vähemmälle, tulee jumalaton päänsärky jos en juo joka päivä edes yhtä!! Vähän niinku kahvinjuojilla tulee kauhee olo jos ne ei saa sitä kupillistakaan kahvia. Kokis teki samat vierotusoireet mitkä noi kaks koska kofeiini on niin hiton koukuttavaa. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)