Stalkkaukset!

maanantai 31. elokuuta 2015

Pakko se on vielä yks kirjotus tälle päivälle kirjottaa AINAKIN, ennen kuin käyn nukkumaan. Tosin nyt oon taas ihan pirteenä kun kello lähenee nukkumaanmenoaikaa (kuten tossa aikasemmin mainitsinkin jo), tosi rasittavaa vaan kun ei väsytä sillon kun pääsis nukkumaan :( Noh, onneks mulla on vielä noita melatoniinejä jäljellä jospa ne auttais nukahtamaan nopeemmin kun en haluais taas alottaa sitä valvomiskierrettä kun sekin on niin syvältä. Päivällä en kuitenkaa saa nukkua (ymmärrettävästi) ja silleen. Onneks nyt kuitenkin on aikasemmin illalla pimeetä niin ei sen valosuuden takia ainakaan tuu valvottua ollenkaan, mä oon nimittäin sellanen etten pysty nukkumaan jos on vähänkin liian valosaa :D 

Huomisesta pitäs tulla aika toimintarikaspäivä, niinkuin tänäänkin oli jos jonkunlaista puuhaa tossa.  Ajattelin, että voisin raahautua jossain vaiheessa salillekin jos kerkeisin nopeesti siellä jotain tekemään. Alotin taas ryhmiksenkin ja se olis keskiviikkona, en oo tässä kesällä tehnyt kauheesti mitään kun kaikki noi harrastusjutut ollut lomalla ja tolleen niin ei oo ollut kauheesti mahollisuuksiakaan, mutta nyt ne taas alkaa :) Ootan niin innolla jo!! Mulla on tähän syksyyn kauheesti kaikkia suunnitelmia, mutta katotaan mitä tulee toteutumaan. Oon tunnettu siitä, että suunnittelen kauheesti kaikkea, mutta osa jutuista jää puolitiehen :D Joskus ärsyttää itseäkin se, että oon vähän saamaton ja laiska ihminen. 

Herra T:stä ei oo tänään kuulunu yhtään mitään, koska työt. Ja ymmärrän sen ihan täysin, en odotakkaan häneltä koskaan yhtään mitään viestejä tai puheluita. Oon hän muutaman kerran yllättänyt mut ihan täysin laittamalla jonkun viestin tai jopa soittamalla :) Oon taas kahen vaiheilla tässä jutussa, että perääntyiskö vai antaisko mennä vaan silleen niinkuin itsestä tuntuu hyvältä? En tiedä.. Toisaalta voisin jatkaa, mutta toisaalta mun kaverikin sano ettei tää oo hyväks mulle kun tarvitsisin jotain pysyvää ja sellasta, että musta tykättäis ihan oikeesti ja ainoastaan musta :D Miks tän pitää olla näin hiton vaikeeta taas? Noh, katotaan vähän fiiliksen mukaan miten tässä edetään vai edetäänkö ollenkaan, eilen tuli taas vaan sellanen fiilis ettei mulla oo mitään merkitystä ja musta ei tykkää kukaan :D Taisin kyllä mainitakin siitä, emmä muista kun oon kirjottanut niin hitoksen paljon taas tänään. 

Mutta juu, hauskaa loppuiltaa kaikille ❤

XOXO: Nansku 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)