Stalkkaukset!

sunnuntai 16. elokuuta 2015

Eilinen meni ihan jees.. Oksensin kyllä kerran kun tuli niin oksettava olo ylisyömisestä taas kerran ja nyt saan aamusta sit itkee tätä järkyttävää kurkkukipua mikä ei tunnu helpottavan vaikka tekis taas mitä. Tänään mä en oksenna, tänään mä meen käymään kaupassa ja yritän olla miettimättä miltä mä näytän, et joku kyttäis mua liian pitkään tai jotain muuta. Toi ois tän päivän haaste, tulee olemaan vähän hankala mutta ei se mitään :)

Mulle tuli eilen illalla taas kauheen tunteellinen olo (tiedän ehkä syynkin siihen, mutta en viitsi sitä tänne kertoa) ja ois vaan voinu itkeä silmät päästään, mutta en silti itkenyt :D Oon itkenyt ihan liikaa oikeesti viime aikoina ja pakko alkaa lopettamaan sitä taas. Tänään oli muutenkin heti herätessä jotenkin turvonnut ja kauhee olo.. Päätä särki vähän ja kurkku niin kipee, oon valvonut liikaa ja maanantaina taas todellisuus iskee vasten kasvoja kun pitää herätä aamu kuudelta pirteenä :/ En tiedä miten saisin nyt nopeesti korjattua ton yövalvomisen, tuskin mitenkään :D Joten maanantaista tulee varmaa hiton siisti päivä. 


Valintojen maailma
Tuijotan tienviittoja
Oikee vaatii luonnetta
Väärä on se hauska
Puolikas tupakka
Sisko en oo viel koukussa
Hei ketä mä huijaan ?
Lopetan taas huomenna

On lattialle hajonnut vaasi
Nuoralla kävelevä sabotaasi
Täytyy leikkaa et voi liimata
Ja vuotaa et voi oppia

Mun haavoja
Mä haluun vaalia
Voit koittaa ne parantaa
Jos sulla on aikaa
Näitä arpia kuin kuita avaruudeltaan
Ei pysty piilottaan
Ne pimeessä hohtaa
Kuin supernova-a-a-a
a-a-a
(supernova-a-a)

Juon enemmän kuin sopivaa
Lasketaanks yks liikaa ?
Joogatkoon ne joit se auttaa
Mä suutelen taksitolppaa

Mun ajatukseni jos joku kuulis
Kuoren alla jotain muuta kun luulis
Mut mä hymyilen kauniisti
Ja saan kaiken anteeksi

Mun haavoja
Mä haluun vaalia
Voit koittaa ne parantaa
Jos sulla on aikaa
Näitä arpia kuin kuita avaruudeltaan
Ei pysty piilottaan
Ne pimeessä hohtaa
Kuin supernova-a-a-a
a-a-a
( Supernova-a-a )

Se kuivuu
Mikä kastuu
Mikä on pahinta mitä voi sattuu ?
Se kuivuu
Mikä kastuu
Mikä on pahinta mitä voi sattuu ?

Mun haavoja
Mä haluun vaalia
Voit koittaa ne parantaa
Jos sulla on aikaa
Näitä arpia kuin kuita avaruudeltaan
Ei pysty piilottaan
Ne pimeessä hohtaa
Kuin supernova-a-a-a
a-a-a
( Supernova-a-a )

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)