Stalkkaukset!

sunnuntai 16. elokuuta 2015

Oon saanut uutta puhtia tähän postaamiseen joten tää on toinen kirjotus tälle päivälle taas :D Tuskin se teitä haittaa millään tavalla, et pidän tätä blogia hengissä taas. Laittakaa mulle ideoita mistä mä voisin kirjotella niin katon jos haluaisin jonkun tai muutaman toteuttaa niistä :) Nää viime aikaiset kirjotukset on ollut varmaan aika sekavia ja sellasia diipadaapajuttuja mitä kuuluu, mitä oon tehnyt yms. Voisin yrittää tehä kysymyspostauksenkin taas pitkästä aikaa jos ootte sellasesta kiinnostuneita? 

En oo puhunut meiän nykyisistä asumisjärjestelyistä yhtään mitään tässä blogissa varmaan kolmeen vuoteen. Enkä nytkään aijo sen enempää puhua siitä muuta kuin, että muutoksia on tulossa vielä tänä vuonna tähän asiaan ja odotan tätä muutosta ihan hullun paljon, mutta samalla mua pelottaa ihan hirveesti. Käytiin eilen katsomassa yhen kaverin kanssa IHANAA ASUNTOA ja toivoisin saavani sen, mutta hakijoita on  niin paljon että mun mahdollisuudet on aika pienet tässä vaiheessa, mutta toivossa on hyvä elää eiks se niin mene? :P Eikä mulla oo periaatteessa mitään hävittävää ton suhteen, että jos en olis hakenut siihen en vois saada sitä, mutta nyt mulla on edes pienen pieni mahdollisuus ja toivo tuon kämpän suhteen! Jos saan sen niin alkaa uusi elämä ihan täysin vaikka pelkäänkin romahduksia, joita on tullut viime aikoina aika paljonkin. Tosin yhden ihmissuhteen päätyttyä ei ole viikkoon tullut sellasta super isoa romahdusta mitä tuli sen aikana (enkä nyt tarkota mitään miesjuttuja vaan ystäväsuhdetta). 

Oltiin rannalla ja mulla on posket ihan kipeenä uimalelujen puhalteluista, sattuu muuten todella paljon :D Tultiin käymään suihkussa ja nyt pitäs pikkuhiljaa lipua sinne kaupan suunnalle, mua on ahdistanut viime viikkoina kaupassa käynti aika paljon ja nyt en haluais millään mennä sinne oon pitkittänyt tätä kauppapäivää varmaan viikolla kohta sen takia kun ei oo vaan huvittanut saada ahdistuskohtausta tollasen asian takia kun muuten menee ihan hyvin. 

Oon ehkä pikkasen ihastunut erääseen ihmiseen ja siitäkin johtuu tää mun hyväntuulisuus, ootan ens viikonlopun treffejä ihan suunnattoman paljon, vaikka mun päässäni pyörii ajatuksia ettei mun pitäs taas ryhtyä tämmöseen???? Tai ettei tässä oo yhtään mitään järkeä, oon ihan hullu jos taas alotan tämmösen ''suhteen'' kehenkään. 
Pelkään eniten, että mua sattuu taas kuten viimeksi melkeen samantyylisessä jutussa. 
Pelkään ,että oon taas se kakkonen ja kaikki muut menee mun edelle. 
Pelkään ,että joudun taas pettymään miljoonannen kerran, romahdan enkä koskaan opi vaikka oon käynyt asiat miljoonaan kertaan lähestulkoon samallla tavalla läpi. Mutta toisaalta osaan myös olla toiveikkas tässäkin jutussa, miksen mä vois yrittää? Haluaisin vaan niin paljon olla onnellinen ja että kaikilla ois kaikki edes hetken hyvin. Tekis niin paljon mieli kirjottaa tästä jutusta teille enemmän, mutta  en nyt taida.. :D Ehkä sitten joskus!

Kauheesti taas turhaa höpöteltävää :)

XOXO: Nansku 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)