Stalkkaukset!

maanantai 31. elokuuta 2015

Tää puskee taas ja kovaa vauhtia.. Ahdistus nimittäin vatsaläskeistä! En voi mennä salille rehkimään kunnolla kun mulla on 2viikkoa levossa oloa tässä edessä vieläkin! Alkaa ahdistamaan vaan entistä enemmän kun ei pysty tekemään yhtään mitään asioille. 

Löysin itseni penkomasta anoreksiaan liittyvää kirjallisuutta ja netistä kattelin laihdutussivustoja, miksi? En halua takaisin siihen saatanalliseen anoreksiakuvioon enään koskaan, miksen mä pysty välttämään tota houkutusta? En ole oksentanut, en ole jättänyt syömättä, enkä ole myöskään ahdistunut siitä että oon syönyt niinkuin normaalit ihmiset. Silti musta tuntuu, että toi vatsaan kertynyt rasva on jotenkin niin liikaa mulle. En näytä enään yhtä hyvältä kuin joskus joissain vanhoissa kuvissa oon näyttänyt, yritin ottaa itsestäni jotain järkevää kuvaa naamasta, mutta ei. Mun posket on liian turvonneet että näyttäisin hyvältä. Raivosin kaverille, ''miks mun pitää näyttää tältä'', sain vastaukseksi: ''Jos joku muu nainen näyttäis tolta se olis helvetin tyytyväinen, miks sun Nansku täytyy vähätellä aina itseäs, sä oot täydellinen.. Sä oot kaunis ja ihana, sun luonne on täydellinen. Oppisit olemaan itses kanssa ja näkemään niitä positiivisia asioita itsestäs''.. Kiroilun saattelemana vaihdoin puheenaihetta TAAS lahjakkaasti mun kaverissa oleviin piirteisiin.. En kestä sitä, että joku kehuu mua tolla tavalla koska tossa ei ole mitään perää edes.. En mä ainakaan nää itsessäni yhtään mitään mitä muut näkevät.. Jos joku tuijottaa mua kaupassa vaikkapa niin mussa on jotain vikaa, alan heti kattomaan että onks mun naamassa joku vialla vai miks noi tuijottaa?? 

Huono olo.. Meen lepäämään :)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)