Stalkkaukset!

lauantai 15. elokuuta 2015

Musiikki on ollut mulle aina sellanen mitä ilman mä en pystyis elämään. Edelleenkää! Siitä vaa niin uskomattoman paljon voimaa jokaiseen päivään, ettei mitään rajaa! Jos joku ei vielä tiennyt niin soitan itse pianoa ja laulan paljon :D Oon vaan kauheen esityskammonen ja jännittäjä, että mielummin teen sitä yksin omissa oloissani kuin ihmisjoukon edessä (varsinkin selvinpäin ollessani). Mulla on todella paljon sellasia biisejä mitä oon kuunnellut monia vuosia, lähes pienestä pitäen :)

Unohdin ihan kokonaan että mulla oli tää kirjotus kesken, kävin kaverin kanssa teellää ja rupattelemassa vähän kuulumisia. Ihan kivasti meni mut vähän vaivaantuneelta kun ei olla pitkään aikaan nähty ja silleen niin tuli pikkasen hiljasia hetkiä ja vaivaantumista :D En tiennyt mitä olisin viitsinyt kertoa omasta tilanteesta kun se nainen kysyi miten mulla menee, vastasin: (kuten aina) ihan hyvin.. Ja sitten puhe vaihtuikin häneen.

Kirjotin edellisessä postauksesta siitä eräästä tutusta, jolle mun on myös ollut jotenkin kauheen vaikee puhua mun henk.kohtaisista asioista tai oikeestaan ihan jokaiselle, kirjottaminen on niin paljon helpompaa. Tähän voi vaan tyhjentää pääkoppansa kaikki ajatukset niin helposti ajattelematta yhtään mitä toiset ihmiset ajattelee, jos puhuu kasvotusten jollekkin niin tulee sellanen kauheen vaivaantunut olo ''mitähän tuokin nyt ajattelee, miks ton ilme näyttää nyt tolta yms''... 

Mä lähen vielä hetkeks pihalle kun on niin nätti sää :)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)