Stalkkaukset!

tiistai 18. elokuuta 2015

Jää tai mee

Kauhee stressi ja ahdistus taas kaikesta, niin en saa edes nukuttua TAASKAAN. Pitäs hankkia taas sitä melatoniinia, koska sen avulla pystyn nukahtamaan todella hyvin. Aamulla olis aikanen herätys ja pitäs olla nukkumassa jo tai ois pitänyt olla jo jonkun tunnin verran vähintään, mutta yllättävää ettei mua taaskaan nukkuta yhtään :( 

Päätä vähän särkee koska oon stressannut taas koko päivän ja ahdistellut pienistäkin asioista, ollut tosi kiukkunen ja huoh.. Olisin halunnut kovasti ottaa yhteyttä herra T:hen, mutta en oo kehannut viimeöisten viestien/puheluiden takia. Ja toiseksi en viitsi tyrkyttää mun seuraani koska elämäntilanteet on niin erilaisia tällä hetkellä ja varmaan tulee olemaan ikuisestikin. Mua ärsyttää ja tekis mieli itkeä, mutta en halua mennä töihin ja terapiaan huomenna naama turvonneena. 

Jos kattois vielä yhen jakson tota yhtä sarjaa ja sitten yrittäis nukkua jos siitä tulis jotain, yritin päiväuniakin joku 3h putkeen sängyssä maaten , ilman mitää tulosta. :/ Kauheesti kaikkee stressiä!! 

Ei rakkauden tarvitse olla vaikeeta Se on oikein, jos se tuntuu oikeelta Sano kyllä taikka ei Joko haluat tai sä katoat Mua armahda nyt älä leiki mun tunteilla Kuihdun ja kuolen kun ootan sua vain Lopeta, älä kiduta! Rakkautta pyysin mut mitä mä sain? Surua, jämäpaloja Jää taikka mee, mut päätös jo tee Kuihdun ja kuolen kun ootan sua vain Jää jää jää tai mee Jää jää jää... Älä pohdi ja mieti ja harkitse vastausta Sillä järjellä turha on punnita tunteita Sano kyllä taikka ei Sano sana vaan ja me erotaan Tai päätä mun luokseni jäädä ja uskaltaa Kuihdun ja kuolen kun ootan sua vain Lopeta, älä kiduta! Rakkautta pyysin mut mitä mä sain? Surua, jämäpaloja Jää taikka mee, mut päätös jo tee Kuihdun ja kuolen kun ootan sua vain Jää taikka mee, mut päätös jo tee Kuihdun ja kuolen kun ootan sua vain Jää jää jää... Ikinä en ole pelännyt mitään Pelännyt niinkuin sun sanoja pelkään Mutten mä voi sinun sydäntä kääntää Vaikka mä huudan rakasta rakasta mua Vaikka mä huudan rakasta rakasta mua Vaikka mä huudan rakasta rakasta mua Kuihdun ja kuolen kun ootan sua vain Lopeta, älä kiduta! Rakkautta pyysin mut mitä mä sain? Surua, jämäpaloja Jää taikka mee, mut päätös jo tee Jää taikka mee Kuihdun ja kuolen kun ootan sua vain Jää jää jää tai mee

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)