Stalkkaukset!

perjantai 14. elokuuta 2015


En jaksanut eilen kirjotella taas yhtään mitään. Olin ihan lopussa illalla että en jaksanut yhtään mitään muuta kuin maata lahnana koko illan :D Pihatreenit ja uiminen + päälle pelattiin vielä vähän niin oli kyllä ihan taju kankaalla ja lisäks en pystynyt kävelemään tänään rappusia koska mun jalat oli niin kipeenä, mutta siitähän tunnistaa ainoastaan että se treenaaminen on tehonnut kun paikat tulee kipeeks :D Ne oli oikeestaan jo eilen ja toissapäivänä ihan paskana suorastaan, mutta mä en anna periks nyt kyllä.

Tänään sitten taas oli pitkästä aikaa vapaapäivä kaikesta, treenaamisesta ja muustakin, olin kavereiden kanssa kuplateellä ja se siinä.. Sit istuttiin rantsussa joku 4h ja mulle tuli tosi huono olo kun tajusin, etten oo syönyt melkeen koko päivänä mitään niin oli pakko lähteä kotiin tekemään ruokaa. Alkoholittomuusputki jatkuu edelleen, ehkä ens viikolla vois muutaman ottaa ja käydä vähän tanssimassa parin kaverin kanssa jotka on tulossa tänne suunnalle pitkästä aikaa. Toista en ole nähnyt johonkin vuoteen ja toista puoleen vuoteen :D Eli juttua varmaan riittää aika paljon kun ei oo noin pitkiin aikoihin nähty. Puhelimessa oon molempien kanssa höpötellyt kyllä useinkin mutta eri asia kun näkee :)

Tän viikonlopun aijon viettää vaan netfixin parissa kotosalla + suursiivous odottaa myöskin ja varmaan rantsussa jos nää hyvät ilmat jatkuu vielä tästä (toivottavasti) ja jos jää jotain aikaa jossain välissä, mut en treenaa huomenna kyllä yhtään mitään. Tai ainakin toistaseks oon sitä mieltä, voi olla että huomenna tää kipu joka paikasta on helpottunut ja treenaankin taas :D Tosta rantsussa olemisesta, että paloin vähän tänään vaikka meillä oli 50kertoimella aurinkorasvaa.. Oon palanut pari kertaa tänä vuonna, mutta vähemmän kuin viime vuonna oikeesti.. Viimevuonna paloin todella pahasti :/ Rakastan näitä lämpimiä ilmoja ihan suunnattomasti ja vituttaa suorastaan, että ens viikolla olis taas paluu arkeen enkä kerkee kuin muutaman tunnin päivässä sitten nauttimaan tosta ilmasta, mut onneks voi vielä hyödyntää noita pihatreenejä niin siinäkin tulee vähän sitä aurinkoa :D 

Hikoilen nyt niin paljon ,että lähen tästä suihkuun taas. Kolmas kerta tänään :D 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)