Stalkkaukset!

torstai 20. elokuuta 2015

600

Tää päivä on taas mennyt kauheessa hälinässä ja kiireessä, mutta nyt illasta taas kerkesin muutaman rivin tulla kirjottelemaan. Taisin saada tossa jonkun auringonpistoksen tms, päätä särkee ihan kauheesti ja oksettaa :( Mut ehkä tää helpottaa, oon juonut paljon vettä ja mehuakin ja syöny ihan hyvin. Tietenkin tää voi johtua tai varmaan johtuukin siitä, että oon valvonut monta yötä todella myöhään kun en oo saanut valosuuden ja kuumuuden takia nukuttua ollenkaan. Mutta jos tänä yönä sais vähän aikasemmin vaikkapa unta :D Mulla on huomenna tuplavuoro duunissa eli  menee taas koko päivä siinä. Aamusta töihin ja iltapäivällä nopeesti käväsemään kotona, siitä sitten taas asioita hoitelemaan + kaupassa käynti on huomenna edessä taas vaikka ei kiinnostais ollenkaan :( Ja illalla ehkä vähän viihteelle, tai näin ois ainakin tarkotuksena.. Huomenna tai lauantaina :)

Ehkä ens viikolla kerkeen kirjottelemaan enemmän, en kyllä mee nyt lupaamaan mitään kun en tiedä vielä millanen viikko on tulossa. Tää arki iski taas vähän vasten kasvoja yhtäkkiä ni en oo kerennyt mitää muuta ku miettimään työntekemistä :D Herra T:kään ei oo pahemmin kerennyt mun päässäni pyörimään muuta ku iltasin. 

Mä sain nukkumisseuraa täks yöks niin täytyy mennä pitämään seuraa hetkeks ja sit nukkumaan :) Tää on muuten mun 600 postaus, ois ehkä pitäny tehä tästä jotenkin erikoinen mutta ei nyt irtoo mitään ihmeellistä :D 
hyvää yötä!

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)