Stalkkaukset!

keskiviikko 26. elokuuta 2015

mahtava fiilis, mun mieli vapaa on!

Mun on tehnyt mieli koko aamun/päivän kirjottaa ihan kauheesti kaikkea, mulla on niin hyvä fiilis eilisen jälkeen ja muutaman katastrofin, musta tuntuu että ne vaan vahvistaa mua koko ajan entisestään, mitä enemmän tapahtuu paskaa sitä vahvempi ihminen musta tulee/on tullut. En nimittäin muista taaskaan, että olis ainakaan pariin viikkoon ollut tämmönen olo. Oon herännyt aamulla ja hymyillyt samantein kun avasin silmäni, musta tuntuu kerrankin että mä pärjään ja jaksan, mulla ei ole oikeesti yhtään mitään hätää. Ehkä se, että mun tukena on yks ihminen joka vahvistaa mua niin paljon ja antaa sitä tsemppiä, jaksamista ja voimaa kaikkeen. Ei se oikeesti paljon vaadi että mulle tulee tämmönen olo, tarvitsee vaan ne oikeet sanat ja teot.. Tosin moni ei osaa vetää niistä oikeista naruista niin sillon se on vähän hankalampaa. 

Kaipaan niin paljon läheisyyttä ja sitä että joku silittäis vähän mun päätäni ja kertois jotain kivoja juttuja.. Herra T:een sanojen mukaan ''oot vähän tollanen reppana'', no niin olenkin vaikka en sitä koskaan suoraan sanokkaan! En tiedä miten tuo ihminen saa mut tuntemaan tämmösiä tunteita, vaikka en saiskaan tuntea yhtään mitään. Tekis niin paljon  mieli kirjottaa paljon enemmän tänne, mutta en tiedä miten kertoisin nämä asiat :D 

Mulla oli ihan järjetön nälkä viimeyönä niin piti taas syödä itsensä kauheeseen ähkyyn, mutta ihanan juttuseuran jälkeen ei silläkään ollut yhtään mitään merkitystä. Aamulla kun heräsin söin nätisti muksujen kanssa ja kaikki oli tyytyväisiä, mulla on niin vapaa mieli ja tekis vaan mieli lauleskella koko ajan kaikkia typeriä onnellisuusbiisejä ja tanssia ympäri kämppää :D Toivon, etten taas vaan putoo korkeelta ja kovaa kun todellisuus tästä taas alkaa koittamaan, nyt mä kuitenkin nautin tästä täysin :P 

Ihanaa päivää kaikille <3 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)