Stalkkaukset!

sunnuntai 30. elokuuta 2015

Väsymys Zzzz


Mua on väsyttänyt tänään ihan tajuttoman paljon, vaikka nukuin hyvät yöunet.. Heräsin muutaman kerran mutta sain kuitenkin nukuttua sen jälkeen, oonkohan nyt sitten nukkunut liikaa vai mistä tää ihmeellinen väsymys johtuu? :o Tänään oon vaan lepäillyt koko päivän enkä oo rehkinytkään yhtään mitenkään, piti mennä salille mutta tää väsymys vei taas yksinkertaisesti voiton enkä päässyt liikkeelle :D Jospa huomenna sitten yrittäisi uudelleen raahautua sinne. 

Oon suunnitellut huomiselle kauheesti tekemistä, pitäs päästä salille, ajattelin tehdä ruokaa, viettää kummityttöjen kanssa aikaa vielä kun siihen on mahdollisuus ja käydä kaupassakin mitä en oo tehnyt johonkin viikkoo varmaan, tai olen mä käynyt kaupassa mutta en ole pahemmin mitään ruokaostoksia ostellut. Varasin siis huomiseksi kokkausvuoron itselleni ja ajattelin tehdä kasvissosekeittoa :) JOS mun kauppareissu onnistuu siis.. En viitsi elätellä yhtään mistään turhia toiveita enään. 

Oon tehnyt mieli kirjottaa kauheesti kaikkea koko päivän, mutta en ole yksin kertaisesti jaksanut.. Kauheen huono ja väsyttävä olo ollut aamusta lähtien ja hoen tätä samaa taas koko ajan :D Mutta ei mulla muuta, hauskaa sunnuntain jatkoa taas kaikille. 

XOXO: Nansku♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)