Stalkkaukset!

keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Ei otsikkoa!


Mitä mieluisimmilla hakusanoilla haettu tätä mun blogiani googlesta :D ''vitun huora, läski huora, lehmä, läskinen nainen, tunnen iteni paskaks, very tall bbw amazon, vitun läski, jne.. Joo tästä blogista kyllä ei löydy tota huoraa mutta muut saattaa löytyä :DDD Mitä ihmettä oikeesti ,mä aloin vaan tilsistyneenä kattelemaan noita juttuja.. aika mielenkiintosia kyllä! ;) En taaskaan saa unta ja mietin että mitä tekis niin ajattelin pienen pienen postauksen kirjottaa teille. voisitte rakkaat lukijat laitella jotain (ei kauheen henk.kohtasia) postaustoiveita vielä kun kirjottelen tätä blogia, Mietin että pitäsköhän sitten taukoa noista anoreksiablogeista ainakin sen ajan kun oon hoidossa, vai enkö pitäis :D ? 

en tiedä mitä mun kannattais taas tehä kun kaikki tuntuu jotenkin muutenkin kauheen ja hirveen turhauttavalta. Muutama päivä on sujunut ihan hyvin, kunnes eilen illalla alettiin puhumaan muutamista menneistä asioista ja sain sitten miehen itkemään, en oo koskaan nähnyt että kukaan mies itkis niin hysteerisesti ja menin ihan paniikkiin ja rupesin itsekkin itkemään ja pläääh.. Kauheeta, mutta pakkohan noita asioita on vaan joskus oppia käsittelemään.. Kerroin siis yhdestä edesmenneestä suhteesta narsistimieheen joka käytti mua pahasti hyväkseen (kaikin mahdollisin tavoin) ja tottakai se koskettaa ihmistä joka musta välittää, musta taas tuntuu että mun tunteet on kuolleet tota juttua kohtaan ja tunnen ainoastaan vihaa. Puhdasta vihaa ja raivoa koko tapahtumia kohtaan ja sitä ihmistä kohtaan joka ne tapahtumat ja muut on aiheuttanut!! En ole halunnut ajatella koko asiaa oikeestaan moneen vuoteen ja  eilen se pulpahti jostain mun mieleeni taas :s Mutta saatiin nyt miehen kanssa puhuttua noi asiat halkipoikki ja pinoon niin ei oo silleen mitään stressiä siitä ainakaan, toistaseksi :> 

Mitähän sitten, syömiset on mennyt ihan jees.. tai miten sen nyt ottaa.. Lähinnä salaatti/kasvissoselinjalla olen mennyt mut syönyt kuitenkin paitsi tänään.. Tänään lähdin mun kämppiksen kanssa shoppailureissulle toiselle paikkakunnalle ja sitten sain kauheen pyörtymiskohtauksen taas kassajonossa, sen takia kun en ollut syönyt saatikka sitten juonut yhtään mitään. Alan nyt itsekkin taas heräilemään tästä koomasta, että täytyis tosiaan alkaa jotain tekemään tän sairauden suhteen!! Mutta osastopaikkaahan tässä ootellaan, ei tosin kovin innoissaan mutta kuitenkin.. 

Nyt mä yritän kömpiä ton miehen viereen takasin nukkumaan, söin vähän kalasalaattia tossa ja join kupin kuumaa kamomillateetä, jospa vaikka sais sitten unta. Kaikista huolettavinta tässä unettomuudessa on se, etten edes päivisin ole nukkunut. Viime yönä nukahdin joskus näihin aikoihin ja heräsin seiskalta aamulla syöttämään vaavaa..!!

Että kauniita unia kaikille <3

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)