Stalkkaukset!

lauantai 20. huhtikuuta 2013


Mulla ei mee mitenkään häävisti tällä hetkellä.. Oon vähän kipeenä ollut pari päivää ja eilen oksensinkin :s Eilen nukuin 5h päiväunet (kahdessa osassa kylläkin) ja sitten 11h yöunet, että ei oo ainankaan unenpuutteesta kärsitty ollenkaan. Nyt väsyttää ihan tajuttoman paljon ja silmät meinaa mennä kiinni vähän väliä. Ajattelin vaan tässä blogeja lukiessani tulla vähän päivittämään tätä omaani välillä! Syömiset on mennyt todella huonosti ja ruokaa ei tunnu ainakaan hoitajien mielestä menevän tarpeeks alas, vaikka musta tuntuu, että sitä menis ihan liikaa koko ajan. 

Vaava on käynyt täällä murun kanssa joka päivä ja molemmat voi hyvin ja oottaa mua kamalan paljon kotiin, tänään vaava meni mun vanhempien luokse taas :) Mieskin pääsee siis vähän tuulettamaan päätään tästä kaikesta.. Meil on ollut aika paljon taas turhia pieniä riitoja koska mä oon stressannut näistä kaikista asioista tässä koko ajan ihan tajuttoman paljon ja mun elämä tuntuu muodostuvan vaan syömisen ympärille ja sille, että jos en saa elämääni ja syömisiäni kuntoon niin en pääse kotiin mun rakkaiden luoksekkaan. 

Tästä tuli nyt tämmönen pikanen postaus kun oon ihan sairaan väsynyt.. Päiväunille siis :D

XOXO:Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)