Stalkkaukset!

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Jottain


Tänään aamulla oli jotenkin ihan mitään sanomattoman paska olo, mutta kyllä se siitä sit muutamien itkujen jälkeen helpotti taas ja sekin vaikutti kun sai noi välit ton miespuolisen kanssa taas kuntoon pienen riidan jälkeen. Mä oon kyllä joskus niin paskalehmä ettei mitään järkeä!! Pitäis pyytää tolta mieheltäkin anteeks käytöstä ja kaikkea muutakin, oikeestaan mun koko olemassa oloani! Mun täytyis opetella puhumaan enemmän tolle miehelle mun tunteistani. Siinähän se ongelma onkin, että pidän aina suuni kiinni sillon kun mun ei pitäis ja sillon kun sen pitäs olla kiinni niin se on auki!! 

Tänään oon jostain syystä hikoillut ihan kauheesti, aamulla kun heräsin niin lakanat oli ihan märkinä hiestä, johtu ehkä siitä että täällä hoidossa ollessani oon nähnyt joka yö melkeen ihan kauheen paljon painajaisia.. Herännyt aina säpsähtäen kauheessa paniikissa jne.. En tähän kyllä ajatellut edes kertoa noita karmeita unia! 

Mun pitäis alkaa vastaamaan itselleni kysymykseen ''haluatko sä ihan oikeesti parantua?'' Mutta mä en löydä tohon vastausta vaikka kuinka yrittäisin?! Multa on hoitajat ja kaikki mahdolliset kysellyt miljoonia kertoja ton kysymyksen.. Olenhan mä yrittänyt, en oo montaa kertaa oksentanut täällä ollessani ja oon syönyt jokaisella ruokailulla, muutaman kerran kauheen tappelun kanssa mutta syönyt siltikin. Mun täytyis kuulemma olla erittäin ylpeä tosta saavutuksestani ja kyllähän mä olenkin! Mutta jotenkin tää tuntuu vaan oudolta.. Mun elimistö ei oo edelleenkään tottunut tähän että syön yhtäkkiä näin paljon oksentamatta! 

Ajattelin nyt tehä tämmösen lässytyspostauksen taas tylsyyksissäni samalla kun kattelen yhtä ohjelmaa :D Mutta tulipahan päivitettyä tätäkin blogia vähän pidemmälti tällä kertaa.. 

Oon kirjottanut yli 150 kirjotusta tänne blogiin ja kävijöitäkin on vaikka kuinka paljon , oon vähän hämmästynyt tästä blogin ''suosiosta'' mitä tää on saavuttanut lyhyessä ajassa. Oikeestaan jos totta puhutaan niin sama se vaikka tätä ei lukis kukaan koskaan, mutta teidän lukijoiden kommentit jaksaa tsempata mua eteenpäin koko ajan vaikka kuinka :P Ja suurempaakin suurempi kiitos teille <3 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)