Stalkkaukset!

keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

tylsää!

Täällä on niin tylsää, etten tiedä miten päin olisin. Oon katsonut kaikki maholliset leffat, lukenut koko netin läpi + lehdet ja kirjat. Mitähän sitten tekis? Yritin jutella tänään yhen tytön kanssa, mutta se ei selvästikkään halunnut jutella mun kanssa kun luikki aika nopeesti karkuun siitä keskustelusta :D Mietin vaan, että olis vähän helpompaa ja tekemistäkin jos olis joku ihminen jonka kanssa vois jutella täällä ja viettää aikaa.. Pyysin, että mies kävis ostamassa muutaman kirjan mulle tällä viikolla niin olis sitten ainakin jotain muuta kuin kattoon räkimistä :!!

Tästä tulee nyt tämmönen tylsä postaus kun mulla ei oo vaihteeks mitään tekemistä, toivoisin et joku tois mulle kasan pillereitä niin vois nukkua koko loppuvuoden! ehkä mä heräisin parantuneena sitten!

Kaikista suurin pelko on, että mun rakkaat ihmiset hylkäis mut ja jättäis nyt just kun tarviin niitä kaikista eniten! 

Musta tuntuu, ettei mun olis kannattanut kertoa kaikkia ajatuksiani tolle hoitajalle ja psykiatrille tän päiväisessä keskustelussa.  Mulle tuli sellanen olo, että ne kuvittelee mun olevan ihan seinähullu ihminen vaikka tiedän, että on varmasti hullunpiakin ajatuksia ihmisillä joita he ''hoitavat''. EN viitsi edes tänne kirjotella niitä asioita mitä mun päässäni liikkuu,!
 mun tekis mieli lähteä menemään täältä.. Mua ärsyttää sellanen, että mua määräillään asiassa kuin asiassa, oon jääräpäinen ihminen muutenkin niin voitte kuvitella onko mun helppo sopeutua siihen kun joku käskee mua johonkin käytännönasioihin.Miljoonat ihmiset on sanonut mulle, että mun täytyis oppia joskus antamaan periksi.. 



Mun omakuvani on edelleen vääristynyt todella pahasti, muut täällä kattoo että oon ihan kauheen hoikassa kunnossa. Eilen viimeks mieskin kerto käydessään että oon niin kauheen pikkunen ja hentonen. Miks musta ei tunnu tolta? Musta tuntuu siltä että mulla olis 100kg ylipainoa jokaisessa ruumiinosassa.. Mun olo on ihan törkeen raskas koko ajan. Aina kun oon syönyt niin mun keho painaa joku 200kiloa enemmän kuin normaalisti. Joka paikka on kipeenä ja täynnä mustelmia! Huokaus, miksen mä voi näyttää hyvältä? Miks just kaikki muut on paljon kauniimpia kuin minä? Miks musta on pitänyt tulla tämmönen sotanorsu!?

Toisaalta ihan hyvä, että oon täällä niin en pääse ahmimaan ja oksentelemaan kuten yleensä, mun on tehnyt monta päivää mieli kaikkea suklaata ja muuta paskaruokaa!! Mietin just, että pääsenköhän mä koskaan näistä mielihaluista eroon? Entä jos sitten kun lähen kirjaan itseni ulos täältä niin alotan taas tän saman? Ahmin,oksennan, yliliikun ja lopulta lopetan syömisen. Tää on nyt nimittäin toinen kerta kun oon hoidossa anoreksian takia... Omasta päästähän tää on kiinni, että onnistuuko tästä parantumaan, omasta tahdosta ja kaikesta muusta tommosesta. Mietin myös, että lopettaisinkohan näiden laihdutus/anoreksiablogien lukemisen siks aikaa kun oon täällä, että pääsisin vähän selkeyttämään omia ajatuksiani? Mutta, emmä taida nyt ainakaan lopettaa ihan tekemisen puutteen takia :---D mainio syy ei voi muuta sanoa!! 

XOXO:NANSKU!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)