Stalkkaukset!

sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Aurinkoo,syömisii,kuulumisii yms!

Tuntuu, että en jaksa panostaa mihinkään asiaan mikä on mun perheeni ulkopuolella.. Tai omaan hyvinvointiini, ei mua kiinnosta. En jaksa syödä.. Syöminen on tuntunut mun mielestä todella vastenmieliseltä ja voisinkin elää pelkällä näkkärillä ja jogurtilla + jotkut sosekeitot menee myös alas ja puurot, mutta ne aika heikosti muutama lusikallinen ja sit alkaa se oksettava olo pyrkimään muhun taas... En oo kuitenkaan oksentanut tahallisesti moneen kuukauteen (tai en ainakaan muista tähän hätään)... 
Oon laihtunut huomattavasti, itse toki en nää sitä mutta moni on sanonut mulle asiasta moneen kertaan. Syön kyllä herkkuja ja muuta turhaa mutta ei se näköjään vaikuta asiaan... Tuli noista herkuista mieleen, että tän päivän kauppareissulta tarttu mukaan, jäätelö, karkkipussi, 2 levyy suklaata ja sit pari suklaapatukkaa.. Niin ja kaks keksipakettia.. -.-'' En oo vielä syönyt yhtään mitään noista mutta ,nää mielihalut on jotain niin kummallista. Tänään oon syönyt aamulla juotavan jogurtin ja näkkärin juustolla/kinkulla. Sit päivällä söin puolikkaan sämpylän kun en jaksanut enempää.. Ja sit kun grillailtiin tossa äsken niin puolikkaan makkaran ilman kuoria ja salaattia jossa oli (fetaa,tomaattia,kurkkua,salaatinlehtee tms, kesäkurpitsaa ja sitruunapippuria).. Eipä kesällä kyllä maistu toi ruoka ollenkaan samallalailla muutenkaan, mutta plää.. Ens kuussa olis ravintoterapeutille aika ja siihen mennessä täytyis pakosti saada kaikki nää syömiset kuntoon, mua jo varotettiin nimittäin siitä että jos jos paino putoo enemmän kuin on sallittua niin...... :/

Oon kirjottanut tätä postausta koko päivän, mutta ei mulla oo onneks kiirettä mihinkään.Kirjottelin ensin aamulla ja aattelin, että saisin tän kirjotettua nopeesti ennen kuin kukaan häiritsee mua, no mysteeri sitten heräs ja kaikkee.. Aamupala, sitten lähettiinkin jo lenkille ja kaupan kautta kotiin, sitten suihkuun ja pihalle krillailemaan, nyt kello on jo seittemän ja pitäs lähtee takas pihalle vielä tästä kohta takasin tulin vaan tälleen nopeesti käymään kotosalla ja aattelin tässä nyt kirjotella tän loppuun vihdoin, tääl on niiiin mahtava ilma!! 
♥ ♥KESÄ♥ ♥  Ajateltiin tää päivä pyhittää ihan vaan olemiseen ja sitten huomenna stressata taas kaikista arjenaskareista enemmän.. Mutta nyt ollaankin hengailtu muutaman siiderin voimalla tossa pihalla ,se on muuten jännä että kun ilmat lämpenee niin alkaa tota siideriä kulumaan, en oo nyt ajatellut juoda kuin kaks mutta kuitenkin :D Onks muualla ollut lämmintä, varsinkin tänään ja eilen on ollut kaikista mahtavimmat ilmat täällä päin... Mutta mysteeri tossa jo soitteli mun perään äsken, että mihin mä jumituin niin lähen nyt takasin pihalle :D Nauttikaa tästä auringosta kultapienoiset♥

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)