Stalkkaukset!

lauantai 31. toukokuuta 2014

. . .

Pystyin jäädyttämään mun tunteeni niin moneks päiväks, musta ei tuntunu mitään.. En vuodattanut kyyneltäkään, mutta nyt kun juttelin yhen kaverin kanssa niin aloin ihan yhtäkkiä itkemään. Riitoihin ja suhteisiin tarvitaan aina kaks ihmistä.. Emmä oo itsekkään mikään puhdaspulmunen ton mun ja mysteerin suhteen kanssa, mutta kuitenkin. Mä tein lopullisen päätöksen, en vaan pystynyt enään jatkamaan tota valheiden sekasta suhdetta, toinen oli 24/7 ''töissä'' ja väitti koko ajan, että meillä on kaikki kunnossa. Ihan oikeesti...!! Ja kun mysteeri kysy multa suoraan, että miten voin olla näin kylmä käydessä tätä asiaa läpi niin halusin vaan tappaa tunteeni, pääsen paljon nopeemmin yli kaikesta kun ajattelen kaikkee paskaa ja tapan ne samantein, turha keskustella asiasta sen enempää... huokaus.. Ei mulla nyt kuitenkaa tän enempää ole teille kerrottavaa, koitan tässä muutaman päivän sisään kirjotella jotain mukavampaa teille, nyt lähen kaverille jos se jaksais keskustella mun kanssa jostain mukavasta aiheesta tai jotain :D  heippa!

XOXO: Nansku

PS: Joo kirjotin tän tekstin päivällä kun mun piti oikeesti käydä suihkussa ja lähtee kaverille käymään, MUTTA jostain syystä mä heräsin just äsken :D Ajattelin että ihan hetken makaan tossa sohvalla ja sitten lähen polkemaan, mutta huoooh. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)