Stalkkaukset!

lauantai 24. toukokuuta 2014

.

Anoreksian paska alkaa taas ottaa valtaa musta, huomaan sen nyt vasta kun tapahtu taas jotain, eilen liikuin ihan hulluna.. Listasin yöllä ruokia joita en saa syödä koska halu laihtua on taas IHAN SUUNNATON ja tosta ruokalistasta tuli ihan liian pitkä!! Olin heittämässä kaikkia herkkuja roskiin just kun mysteeri tuli kotiin, ensin se ihmetteli et mitä mä teen, aloin hädissäni selittää jotain paskaa siihen. Sitten se löys lapun jonka olin unohtanut olkkarinpöydälle, siis ne ruuat mitä en saa syödä.. se suuttu ihan suunnattomasti, tyyliin raahas mut hiuksista olohuoneeseen, istutti sohvalle ja käski selittää!! Aloin itkemään ihan täysii tottakai, en sen takia että mua olis sattunut vaan sen takia kun oon läski lyllerö koko loppuikäni ja kuolen läskinä!! Mysteeri kyseli, että kauan tätä paskaa on taas jatkunut ja sanoin ettei oo ku muutaman päivä, koska ei ole oikeesti edes kauempaa. 

Tääkin kaikki alko niin pienestä riidasta taas, tapeltiin mysteerin kanssa ihan normaalista asiasta joka vähän riistäyty mun pääkopassani vilkkaan mielikuvituksen takia ihan hulluna! Saatiin sovittua se toki, mutta mun päähäni jäi kaikki paska taas lillumaan. Mysteeri sano mua ton riidan aikana idiootiks (tiedän ettei se tarkota sitä),MUTTA oon samaa mieltä että olen totaalinen idiootti en mitään, musta ei oo mihinkään. Mysteeri tottakai pyys anteeks, mutta mun mieleeni se jäi oikeesti kaivertamaan ja pahemman kerran. Yritin sitten olla ees vähän parempi ihminen ja alottaa laihduttamisen jos musta olis edes siihen... Eihän tämmösestä läskistä lylleröstä mihinkään ole!!!! VITTU!! 

Mysteeri: Nansku, miks sun pitää pilata _taas_ kaikki kun sulla on ollut, kauan kaikki hyvin... Tykkään susta niin, että halkeen enkä tahdo että mitään pahaa tapahtuu.. 

Kyyneleet kastelee mun silmät noiden sanojen jälkeen, mutta olenko mä oikeesti niin idiootti etten tajua mitään? 

XOXO: Nansku 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)