Stalkkaukset!

maanantai 26. toukokuuta 2014

Päätös

Just kun kehuskelin mun ihanaa parisuhdettani niin oon tullut päätöspisteeseen mun ja mysteerin jutussa, mä en jaksa enään. Mulle riitti nyt ihan totaalisesti.. Siis meillä on mennyt ihan hyvin, on ollut pieniä juttuja jotka on häirinnyt molempia jo pitkän aikaa, mutta nyt tää juttu lähti viikonlopun aikana ihan täydellisesti käsistä ja mulle riitti. En oo surullinen tai olen, mutta en jaksa itkeä.. En jaksa yrittää edes sopia tätä koska ei tätä pysty enään paikkailemaan, en tarvitse lohtua tai sääliä yhtään mistään.. Musta tuntuu hyvältä ja vapaalta nyt, pystyn taas hengittämään ja olemaan normaalisti, saan tehdä mitä mua itseäni huvittaa ja kukaan ei oo määräämässä, etten mä voi tehdä noin tai noin. Mietin ensin, että viitsinkö mä ees kertoa tästä tänne blogiin, mutta pakko kait munkin on ajatuksiani johonkin edes purkaa. 

Estin mysteerin viestit puhelimesta, kun en yksin kertasesti jaksa/halua edes kuunnella enään yhtään mitään selityksiä, en jaksa tapella, en jaksa oikeesti kuluttaa mun vähäistä energiaa määrää kauheisiin tappeluihin, mun mielestä vaan on parempi tälleen ettei kummankaan tarvii haukkua toisiaan lyttyyn yms. Tottakai mä tiedän, etten itsekkään ole täydellinen ja ei kaikki oo myöskään mun osalta mennyt ihan putkeen, mutta kuitenkin. 

Joka tapauksessa tiedän, että mysteeri käy lukemassa tätä blogia, niin ei mun rakkaus ole kuollut mihinkään.. Tästä nyt ei vaan tullut yhtään mitään vaikka molemmat haluttiin, yritettiin ja plaaplaaplaa... Kyllä mä voisin tähän kirjottaa että minkä takia tää juttu tapahtu, mutta haluun suojella yksityisyyttäni kuitenkin edes jollain tavalla, niin en kerro kaikkea nettiin tai muutenkaan. Ei tää syy ollut millään tavalla mun kyllä mä sen tiedän :-D Mutta voin kertoa, että eilen olisin halunnut tappaa itseni sen takia kun olin syypää kaikkeen, tänään eräs ihminen vähän kerto mulle, että miten se todellisuudessa menee ja valas mun pääkoppaani tässä. 

~Sitä saa mitä tilaa, ehkä opit sen sä nyt, jos kaiken itse pilaa on turha olla pettynyt...~

XOXO: Nansku

PS: Anteeks jos on sekava kirjotus, oon vähän sekavassa mielentilassa tällä hetkellä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)